Vyhlásené obstarávanie

Výroba, personalizácia, tlač a dodanie obojstranných preukazov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
200 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79810000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
23. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miesto : Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 24. 03. 2015 o 10.00 hod. na adrese Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Ondavská 3, 850 05 Bratislava, pričom na tomto otváraní ponúk budú otvorené ponuky a časti ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie bude neverejné. Otváranie časti ponúk, označených ako "Kritériá" sa uskutoční v súlade s § 41 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výroba, personalizácia, zabalenie a dodanie obojstranného preukazu poistenca, sprievodného listu a obálky . Výroba: Plastová karta bez magnetického pruhu a bez čipu - plastová karta bez mikroprocesoru alebo magnetického pruhu - súlad s ISO/IEC 7810 Identifikačné preukazy - Fyzikálne vlastnosti (pevnosť ohybu, horľavosť, toxicita, odolnosť voči chemikáliám, stabilita rozmeru a deformácie z dôvodu vysokej teploty a vlhkosti, odolnosť voči znehodnoteniu z dôvodu vystavenia slnku a teplu) - formát (šírka x výška x hrúbka)85,60 mm x 53,98 mm x 0,76 mm - farebnosť 5 + 4 (obsahuje 1 + 0 UV farbu) - životnosť preukazu 10 rokov - ochranné prvky strany EPZP - neviditeľná farba reagujúca pod UV svetlom. Touto farbou budú vytlačené hviezdy a znak SK na EPZP strane preukazu - neviditeľná farba reagujúca pod UV svetlom. Touto farbou bude vytlačené logo VšZP a text VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÁ POISŤOVŇA na EPZP strane preukazu Podrobná technická špecifikácia predmetu je uvedená: v Metodickom usmernení Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou č. 6/2014 o forme a náležitostiach preukazu poistenca na verejné zdravotné poistenie a v Rozhodnutí správnej komisie pre koordináciu systémov sociálneho zabezpečenia č. S2 z 12. júna 2009 o technických špecifikáciách európskeho preukazu zdravotného poistenia, ktoré tvoria prílohy č.4 a č.5 k zmluve, ktorá je súčasťou súťažných podkladov Každý preukaz je kombinovaný s európskym preukazom zdravotného poistenia (EPZP), a to nasledovným spôsobom: Na jednej strane preukazu (EPZP) je umiestnený preukaz s názvom EURÓPSKY PREUKAZ ZDRAVOTNÉHO POISTENIA, ktorý obsahuje tieto údaje: priezvisko a meno držiteľa EPZP; osobné identifikačné číslo držiteľa EPZP alebo číslo poistenca, od ktorého sa odvodzujú práva držiteľa EPZP; dátum narodenia držiteľa EPZP; dátum skončenia platnosti EPZP; kód ISO členského štátu, ktorý vydal EPZP: SK; identifikačné číslo Všeobecnej zdravotnej poisťovne (4-miestny kód); identifikačné číslo EPZP. Na druhej strane preukazu je umiestnený národný preukaz s názvom PREUKAZ POISTENCA VEREJNÉHO ZDRAVOTNÉHO POISTENIA, ktorý obsahuje tieto údaje: názov a logo Všeobecnej zdravotnej poisťovne; titul pred , meno, priezvisko, titul za poistenca; rodné číslo alebo iné identifikačné číslo poistenca; dátum narodenia; kód zdravotnej poisťovne 25 (2 miestny kód); dátum začatia platnosti preukazu; záznamy zdravotnej poisťovne (údaje na verifikáciu európskeho preukazu, interné identifikačné číslo poistenca, čiarový kód) Podklady v dohodnutej štruktúre odovzdávania údajov budú zasielané elektronicky na vopred oznámenú e-mailovú adresu Zhotoviteľa každý pracovný deň do 10:00 hod. Na účely kryptovania zasielaných údajov Zhotoviteľ dodá PGP kľúč, ktorým sa všetky odosielané údaje zašifrujú. Objednávateľ je zodpovedný za správne zašifrovanie odosielaných údajov pomocou dodaného PGP kľúča. Odpovedné dávky na zaslanú objednávku budú odosielané elektronicky v deň prijatia objednávky na vopred oznámenú e-mailovú adresu Objednávateľa. Zhotovenie personalizovaného preukazu: Obojstranná personalizácia laserom na základe elektronicky zaslaných dát v dávkach v presne stanovenej štruktúre, čiarový kód čísla poistenca. Balenie presne podľa podkladov zadaných v odosielaných dávkach: Podľa pobočiek do papierových obalov na osobné prevzatie, resp. do obálok na odoslanie poštou Doporučene a Do vlastných rúk. Obsah zásielky, obálkovanie a distribúcia: Dodanie preukazov v pomere cca 1/3 na osobné prevzatie : 2/3 obálkované na zaslanie poštou. Obálky: typ obálky C6/C5 s okienkom vpravo, farebnosť 2+0 tlač na obálku tlač loga, názvu a adresy objednávateľa (VšZP) a text Do vlastných rúk a Poštovné úverované. typ obálky C6/C5 s dvomi okienkami vpravo i vľavo, farebnosť 2+0 tlač na obálku tlač loga, názvu a adresy objednávateľa (VšZP) a text Do vlastných rúk a Poštovné úverované. Sprievodné listy: pre prípady (vznik zdravotného poistenia, výmena preukazu...) štandardný list poistencovi , A4, papier 80g/m (farebná tlač farebnosť 4 + 0), personalizovaný, (text dodá Objednávateľ) jednorázové vyhotovenie typu listu zmena ZP, A4, papier 80g/m v požadovanom množstve na zmenu ZP raz ročne (farebná tlač farebnosť 4 + 0), personalizovaný. (text dodá Objednávateľ) Distribúcia: v prípade denných dávok: jedno odberateľské miesto (CC Prievidza) v prípade týždenných dávok: 37 odberateľských miest Objednávateľa v prípade ročnej dávky: 37 odberateľských miest Objednávateľa čas na dodávku od odoslania podkladov zhotoviteľovi neprekročí 5 pracovných dní pri vzniku zdravotného poistenia (denné dávky), 10 pracovných dní pri výmene preukazov a v ostatných prípadoch (týždenné dávky) a 20 pracovných dní pri zmene zdravotnej poisťovne (raz ročne). termín dodania prvej dodávky preukazov je do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Vzhľadom na očakávanú zmenu legislatívy si bude obstarávateľ potrebné množstvá objednávať podľa potreby max. po 30 000 ks. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo vyššie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká zhotoviteľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Podrobnejšie informácie o zákazke sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3. Lehota viazanosti ponúk - do 30. 06. 2015 Podrobnejšie informácie o zákazke budú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač kurzom Európskej centrálnej banky vždy k 31.12.príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. 5 Pod pojmom "zákon o verejnom obstarávaní " sa v tejto výzve rozumie zákon č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.