Vyhlásené obstarávanie

Dodávka nábytku pre Šarišské múzeum v Bardejove


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Prešovský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
94 987,77
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39000000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
23. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk časť "Ostatné" na adrese ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov. Následne vykoná všetky potrebné úkony v zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk v časti "Kritériá" uskutoční verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie ponúk časť " Kritéria" je neverejné, pretože bude nasledovať elektronická aukcia.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie nábytku pre Šarišské múzeum v Bardejove: Kancelárske kreslo 4ks, Stolička kancelárska, vysoké operadlo, systém up-down, na kolieskach 51 ks, Stôl pracovný, 1600 x 800 mm, stoly je možné spájať do nekonečných radov 34 ks, Stôl pracovný, 1200 x 800 mm, stoly je možné spájať do nekonečných radov 14 ks, Kontajner mobilný k stolu na kolieskach 82 ks, Kancelárska skriňa, 185,2x80,0x41,9cm 72ks, Kancelárska skriňa, 114x80x41,9cm 40 ks, Luxusné sofa pre komerčné priestory, chromová konštrukcia 28ks, trojmiestne luxusné sofa pre komerčné priestory, chromová konštrukcia 10ks, Konferenčný stolík s celorámovou kovovou konštrukciou, valcová noha 14ks, Nerezový pedálový kôš 30 litrov 25ks, Skriňa šatníková, 185,2 x 80 x 41,9 cm (V x Š x H) 22ks, Skladovacia skriňa, plechová na sokli, V 1950 x Š 950 x H 400 mm 46ks, Regál kovový, V 1800 x Š 900 x H 600 mm 18ks, Stolička reštauračná drevená, sedačka čalúnená textíliou 64ks, Celosklenená výstavná vitrína, vysoká, š40, h40,v140 cm 10ks, Celosklenená výstavná vitrína pultová š120, h60,v80 cm, bezpečnostné sklá 5ks. Podrobný opis predmetu zákazky bude uvedený súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Súťažné podklady budú doručované na základe písomnej žiadosti e-mailom. Žiadosť o súťažné podklady zasielajte na e-mailovú adresu: luptak@arrpsk.sk. 2. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná až po overení a schválení procesu verejného obstarávania zo strany Riadiaceho orgánu. V prípade, že procesu verejného obstarávania nebude zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov schválený, verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s úspešným uchádzačom. 3. Verejný obstarávateľ požaduje v súťažných podkladoch za účelom preukázania splnenia požiadaviek na predmet zákazky pri položke č. 2 doklady a dokumenty presne uvedené v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov ako požiadavky na predmet zákazky pričom tieto doklady a dokumenty uchádzač predloží v časti ponuky OSTATNÉ. 4. Verejný obstarávateľ požaduje v súťažných podkladoch za účelom preukázania splnenia požiadaviek na predmet zákazky pri položkách č. 3 a č. 4 doklady a dokumenty a vzorky presne uvedené v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov ako požiadavky na predmet zákazky pričom tieto doklady a dokumenty uchádzač predloží v časti ponuky OSTATNÉ.