Vyhlásené obstarávanie

Didaktické prostriedky - špeciálne zostavy pre odbor zubný asistent


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná zdravotnícka škola
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
8 603,70
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33000000-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Apríl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Máj 2015
Dátum otvárania ponúk:
19. Máj 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Stredná zdravotnícka škola, Vrbická 632, 031 01 Liptovský Mikuláš
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Nákup didaktických prostriedkov za účelom zabezpečenia odbornej praxe žiakov obsahuje: Špeciálne zostavy: - na uloženie zdravotníckych pomôcok zubného asistenta v rozsahu: - na prípravu špecifického materiálu pre prácu zubného asistenta - na uloženie špecifických zdravotníckych pomôcok zubného asistenta - stomatologický mobilný kontajner Súčasťou dodávky je : - doprava na miesto dodania zákazky, - inštalácia, montáž a odskúšanie jednotlivých zariadení (kde je to potrebné), - záručný a mimozáručný servis uvedených zariadení pozostávajúci s údržby a opráv, pričom musia byť dodržané obchodné podmienky uvedené v zmluve - základné zaškolenie personálu u zákazníka, ktorý bude v škole zabezpečovať prevádzku jednotlivých zariadení, resp. ich používať pri svoje práci (kde je to potrebné). Podrobná špecifikácia predmetu zákazky s určenými parametrami je súčasťou prílohy č. 1 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

VI.2.1) Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou vo verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. VI.2.2) Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať písomne poštou, e-mailom alebo vyzdvihnúť osobne na kontaktnom mieste, e-mail: vo.szs.lm@gmail.com, kam je potrebné smerovať aj žiadosti o SP. Kontaktná osoba v lehote najneskôr do 4 pracovných dní od doručenia žiadosti o súťažné podklady tieto poskytne záujemcom mailom (poštou len na písomné vyžiadanie tohto spôsobu dodania), pričom pred vypršaním lehoty na predkladanie ponúk tak učiní bezodkladne. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné uviesť názov a sídlo záujemcu, predmet zákazky alebo číslo výzvy vo vestníku VO, kontaktnú osobu u záujemcu a e-mailovú adresu záujemcu (ak je žiadosť doručená iným spôsobom ako mailom). Pre osobné vyzdvihnutie súťažných podkladov je nutné vopred telefonicky dohodnúť termín ich prevzatia u Ing. Bitarovskej, č.t. 0905733812 v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod do 15,00 hod. VI.2.3.) Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. VI.2.4) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená najnižšia ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na daný predmet zákazky a z iných opodstatnených dôvodov. VI.2.5) Ak verejný obstarávateľ splní aspoň jednu z podmienok uvedených v § 58, vyzve na rokovanie jedného alebo viacerých vybratých záujemcov, s ktorými rokuje o podmienkach zmluvy. VI.2.6) Verejný obstarávateľ neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Platba sa bude realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavenej faktúry. VI.2.7) Uzatvorenie zmluvy s úspešným uchádzačom podlieha predchádzajúcemu schváleniu dokumentácie z verejného obstarávania Riadiacim orgánom pre OP. Po schválení dokumentácie z verejného obstarávania Riadiacim orgánom pre OPV bude zmluva podpísaná štatutárnym zástupcom školy a nadobudne platnosť. Účinná bude deň po jej zverejnení v súlade so zákonom c. 211/2000 o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Ak Riadiaci orgán pre OP neschváli dokumentáciu z verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepristúpiť k podpísaniu zmluvy o poskytnutí vzdelávacích služieb a to bez finančných nárokov všetkých strán a ďalej postupovať v súlade s platným zákonom č. 25/2006 Z.z.