Predmetom zákazky je dodávka, výmena a montáž klimatizácie v objektoch verejného obstarávateľa na Pražskej 1 a Hlbokej ceste 2 v Bratislave.
a) Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa uskutoční dňa 08.06.2015 o 13:00 hod. na kontaktnom mieste verejného obstarávateľa. V prípade záujmu o obhliadku záujemca informuje vopred pred termínom obhliadky emailom kontaktnú osobu o účasti na obhliadke. b) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, procesné alebo obsahové podmienky verejného obstarávania sú zahrnuté v súťažných podkladoch a v návrhu rámcovej dohody. c) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. d) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ponuku je možné predložiť okrem štátneho jazyka aj v českom jazyku. e) Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač/uchádzači podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. f) Úspešný uchádzač musí mať uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu pre prípad škôd spôsobených ním alebo osobami použitými na plnenie predmetu zmluvy, a to počas celej platnosti zmluvy, s poistným krytím, minimálne vo výške 100 000,- Eur. Verejný obstarávateľ je oprávnený vyzvať úspešného uchádzača, aby kedykoľvek počas platnosti zmluvy predložil doklady o uzatvorenej zmluve o poistení zodpovednosti za škodu a úspešný uchádzač je povinný do troch pracovných dní predložiť kópiu platnej zmluvy. g) Úspešný uchádzač najneskôr k momentu podpisu zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania predloží verejnému obstarávateľovi požiadavky na vyhotovenie elektrického napájania. Uchádzač zakreslí do pôdorysov (do súborov v pdf. formáte, ktoré budú tvoriť prílohu č. 3 k zmluve) požiadavky na vyhotovenie elektrického napájania pozícia, typ prípojného kábla, typ ističa, napájanie (230V/400V), maximálny príkon zariadenia.