Vyhlásené obstarávanie

Obslužná komunikácia – Priemyselná zóna Skalica


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
MH Invest, s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
353 384,19
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233100-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Máj 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Jún 2015
Dátum otvárania ponúk:
11. Jún 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
MH Invest, s.r.o., Trnavská cesta 100, Bratislava, 821 01
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vybudovanie novej obslužnej komunikácie, ktorá prepojí miestnu komunikáciu ulice Priemyselnej s ulicou doktora Jurkoviča. Bude to verejná miestna komunikácia, ktorá bude slúžiť pre rozvoj celej priemyselnej zóny v tomto území mesta Skalica. Súčasťou projektu bude tiež mostný objekt, ktorý bude umiestnený v mieste kríženia komunikácie a derivačného kanála. Súčasťou bude taktiež umiestnenie chráničiek a riešenia odvodnenia komunikácie.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že predmet zákazky obstaráva v mene iného verejného obstarávateľa, ktorým je Mesto Skalica, Nám. slobody 145/10, 909 01 Skalica, IČO: 00309982. 2. Zmluva o dielo s úspešným uchádzačom ako zhotoviteľom je s odkazom na ustanovenie § 5a zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov povinne zverejňovanou Zmluvou a podľa § 47a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia za splnenia podmienky, že objednávateľovi budú pridelené finančné prostriedky zo štátneho rozpočtu, na základe samostatne uzatvorenej zmluvy s príslušným vykonávateľom štátnej pomoci, prostredníctvom ktorých má objednávateľ záujem financovať realizáciu diela podľa zmluvy o dielo alebo v prípade nepridelenia finančných prostriedkov objednávateľ zabezpečí financovanie realizácie diela podľa zmluvy o dielo z vlastných zdrojov, a to najneskôr v lehote do 2 mesiacov odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk úspešnému uchádzačovi/ zhotoviteľovi. V prípade, ak by finančné prostriedky zo štátneho rozpočtu neboli objednávateľovi pridelené a objednávateľ nezabezpečí v uvedenej lehote finančné prostriedky na realizáciu diela z vlastných zdrojov, zmluva o dielo nenadobudne účinnosť, pričom úspešnému uchádzačovi/ zhotoviteľovi v takomto prípade nevznikne žiadne právo na náhradu akýchkoľvek nákladov, ktoré by prípadne vynaložil. Po pridelení finančných prostriedkov objednávateľovi alebo zabezpečení finančných prostriedkov objednávateľom bude úspešný uchádzač/zhotoviteľ bezodkladne písomne vyzvaný na plnenie predmetu podľa zmluvy o dielo. 3. Ponuky treba doručiť osobne, poštou, kuriérom, prípadne doručovateľskou službou v zmysle tejto výzvy a súťažných podkladov na adresu verejného obstarávateľa (MH Invest, s.r.o., Trnavská cesta 100, Bratislava), a to v pracovnom čase, t.j. 08:00 - 16:00 hod v lehote na predkladanie ponúk. 4. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že bude v rámci zmluvných podmienok od úspešného uchádzača požadovať preukázať sa uzatvorením poistenia: a)stavebno-montážného poistenia (CAR / EAR) vrátane poistenia diela, technologických zariadení, materiálov a dokumentácie Zhotoviteľa na dobu realizácie diela pre prípad zničenia, straty alebo poškodenia diela z akýchkoľvek príčin, v prospech Objednávateľa, pričom výška poistnej sumy musí znieť minimálne na zmluvnú cenu diela a umožňovať znovuvybudovanie diela; b)pre prípad zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s činnosťou alebo vzťahom Zhotoviteľa a jeho subdodávateľov, a to na poistnú sumu vo výške ceny predmetu diela Zhotoviteľa, minimálne však 350.000,- EUR (slovom: tristopäťdesiat tisíc euro); c)pre prípad zodpovednosti za nároky, škody, straty a výdavky (vrátane správnych poplatkov a výdavkov), ktoré vzniknú zo zranenia, ochorenia, choroby alebo smrti ktorejkoľvek osoby zamestnanej u Zhotoviteľa alebo kohokoľvek iného z personálu Zhotoviteľa a/alebo Objednávateľa, pričom poistenie bude v platnosti po dobu participácie a asistencie personálu Zhotoviteľa a/alebo Objednávateľa na realizácii diela, a to minimálne vo výške 100.000,- EUR na každú poistnú udalosť, ktoré bude úspešný uchádzač ako zhotoviteľ povinný udržiavať v platnosti po celú dobu trvania zmluvy o dielo. Náklady na poistenie sú zahrnuté v dohodnutej cene diela. Návrh poistných zmlúv je úspešný uchádzač/zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi pri podpise zmluvy o dielo a notársky overenú kópiu uzatvorených poistných zmlúv bude zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi najneskôr v lehote 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo. 5.Úspešný uchádzač je povinný najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o dielo zložiť na účet objednávateľa čiastku rovnajúcu sa 10 % z ceny diela bez DPH, podľa zmluvy o dielo, ktorá bude slúžiť ako zábezpeka za zhotovenie a vykonanie diela riadne a včas, ako aj ako zábezpeka za splnenie všetkých záväzkov uložených zhotoviteľovi zmluvou o dielo počas realizácie diela vrátane všetkých peňažných záväzkov zhotoviteľa voči objednávateľovi, vzniknutých zhotoviteľovi aj z titulu zmluvných pokút podľa článku VI. zmluvy o dielo. Zábezpeka za zhotovenie diela môže byť taktiež zrealizovaná bankovou garanciou. Právo na úhradu takto zadržanej sumy resp. zadržanej sumy zníženej o objednávateľom uplatnené nároky vznikne zhotoviteľovi po zhotovení diela riadne a včas, jeho odovzdaní a prevzatí objednávateľom, za splnenia podmienok uvedených v zmluve o dielo, pričom objednávateľ podpisom protokolu o odovzdaní a prevzatí diela súhlasí s uvoľnením zadržanej čiastky resp. zadržanej čiastky zníženej o objednávateľom uplatnené nároky podľa zmluvy o dielo zhotoviteľovi. V prípade zabezpečenia a predloženia bankovej garancie, banková garancia podlieha schváleniu verejným obstarávateľom/objednávateľom, t.j. úspešný uchádzač je povinný pred jej doručením objednávateľovi predložiť mu ju na schválenie. Banková záruka sa považuje za doručenú okamihom jej prijatia objednávateľom, pričom objednávateľ je oprávnený neprijať takú bankovú garanciu, ktorú neschválil. 6. Verejný obstarávateľ je v súlade so ZVO oprávnený zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie zákona o verejnom obstarávaní, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, alebo ak nebolo predložených viac než dve ponuky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie na predmet zákazky v prípade, ak mu v nadväznosti na jeho žiadosť najneskôr v lehote do 2 mesiacov odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk úspešnému uchádzačovi nebudú pridelené finančné prostriedky zo štátneho rozpočtu príslušným vykonávateľom štátnej pomoci na financovanie realizácie diela v plnej výške, ako aj v prípade, ak v uvedenej lehote nezabezpečí financovanie realizácie diela v plnej výške z vlastných zdrojov.