Vyhlásené obstarávanie

Oprava 3. NP infekčného pavilónu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica Poprad a. s.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
60 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215140-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Máj 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Jún 2015
Dátum otvárania ponúk:
25. Jún 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

V priestoroch ktoré sú určené na rekonštrukciu sa pôvodne nachádzalo infekčné oddelenie. Rekonštrukcia sa bude realizovať na ploche o celkovej výmere cca. 800 m2. V rámci rekonštrukčných prác sa z hľadiska exteriéru bude realizovať výmena nevyhovujúcich pôvodných oceľových okien za plastové s parapetmi a zároveň sa zmenší výmera pôvodných okenných otvorov, čo taktiež prispeje k zníženiu tepelných strát na objekte. V interiérovej časti je potrebná výmena podlahových vpustov v sprchách s doplnením hydroizolácie, oprava vodovodného a kanalizačného potrubia, výmena sanity a batérií, výmena obkladov a dlažieb v sociálnom zázemí a okolo umývadiel na izbách. Lokálna výmena PVC podlahových vrstiev. Oprava omietok a následná maľba stien. Oprava náterov zárubní a dverných konštrukcií. Súčasťou prác bude výmena a doplnenie koncových elektrotechnických prvkov (svietidiel, spínačov, silových zásuviek a zásuviek štruktúrovanej kabeláže). Celková kapacita bude 27 lôžok (12x 2-lôžkové izby a 3x 1lôžková nadštandardná izba). Podrobné informácie budú uvedené vo výkaze výmer, ktorý bude súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti doručenej listom alebo elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v lehote uvedenej v bode IV.3.3 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ doporučuje v prípade ak uchádzač požiada o súťažné podklady elektronicky emailom aby žiadosť v takomto prípade zaslal aj poštou (verejný obstarávateľ chce predísť tomu, že žiadosť zaslaná e-mailom mu nemusí byť doručená a teda uchádzačovi nebudú zaslané súťažné podklady). Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať písomne na adresu záujemcu/uchádzača, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 2. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 3. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že sa uplatňuje znenie § 38 zákona za nasledujúcuch podmienok: Za včas doručenú požiadavku záujemcu/uchádzača o vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi na adresu uvedenú v bode I.1 tohto oznámenia do 16.06.2015. Ak záujemca požiada o vysvetlenie elektronicky, faxom je potrebné žiadosť doručiť aj písomne poštou alebo osobne najneskôr v lehote troch pracovných dní odo dňa jej poskytnutia elektronicky, faxom pri dodržaní ostatných zákonom a súťažnými podkladmi stanovených lehôt. Upozorňujeme, že ak uchádzač predloží svoju ponuku bez prevzatia súťažných podkladov vystavuje sa riziku, že ním predložená ponuka nemusí obsahovať všetky náležitosti z hľadiska splnenia požiadaviek obstarávateľa (aj dodatočných prostredníctvom inštitútu vysvetľovania) na predmet zákazky, čo môže mať za následok jej vylúčenie. 4. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa http://www.uvo.gov/web/uvo/sprava_profilov 5. Informácia k bodu II.3) tohto oznámenia: Uvedená lehota trvania zákazky (6 mesiacov) je uvedená odo dňa účinnosti zmluvy, nie uzatvorenia. 6.V prípade ak úspešný uchádzač bude na plnenie zmluvy využívať aj iných dodávateľov (subdodávateľov), uvedie v ponuke podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať danému dodávateľovi, ako aj uviesť ich identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo, IČO). Uchádzač ďalej uvedie predmet subdodávok a predloží čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. V prípade, že úspešný uchádzač v čase trvania zmluvy pristúpi k zmene subdodávateľa, upovedomí o tom verejného obstarávateľa, pričom nový subdodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 7. Úspešný uchádzač bude môcť na realizáciu diela použiť len tie materiály nevyhnutné na uskutočnenie predmetu zákazky (najmä obklady, dlažby, zariaďovacie predmety, sanita, úpravy povrchov , farebné riešenia), ktoré budú dopredu odsúhlasené verejným obstarávateľom.