Vyhlásené obstarávanie

Výroba, personalizácia, tlač a dodanie obojstranných preukazov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
198 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79810000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Máj 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Máj 2015
Dátum otvárania ponúk:
21. Máj 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miesto : Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 22. 05. 2015 o 10.00 hod. na adrese Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Ondavská 3, 850 05 Bratislava, pričom na tomto otváraní ponúk budú otvorené ponuky a časti ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie bude neverejné. Otváranie časti ponúk, označených ako "Kritériá" sa uskutoční v súlade s § 41 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výroba matričného podkladu preukazu poistenca Všeobecne zdravotnej poisťovne, a. s. kombinovaného s Európskym preukazom zdravotného poistenia, jeho personalizácia laserom, sprievodný list a jeho personalizácia, kompletizácia, obálkovanie a dodanie. 1.Opis predmetu zákazky: Výroba: Plastová karta bez magnetického pruhu a bez čipu plastová karta bez mikroprocesoru alebo magnetického pruhu súlad s ISO/IEC 7810 Identifikačné preukazy Predmetom zákazky je výroba matričného podkladu preukazu poistenca Všeobecne zdravotnej poisťovne, a. s. kombinovaného s Európskym preukazom zdravotného poistenia, jeho personalizácia laserom, sprievodný list a jeho personalizácia, kompletizácia, obálkovanie a dodanie. 1.Opis predmetu zákazky: Výroba: Plastová karta bez magnetického pruhu a bez čipu plastová karta bez mikroprocesoru alebo magnetického pruhu súlad s ISO/IEC 7810 Identifikačné preukazy Fyzikálne vlastnosti (pevnosť ohybu, horľavosť, toxicita, odolnosť voči chemikáliám, stabilita rozmeru a deformácie z dôvodu vysokej teploty a vlhkosti, odolnosť voči znehodnoteniu z dôvodu vystavenia slnku a teplu) formát (šírka x výška x hrúbka)85,60 mm x 53,98 mm x 0,76 mm farebnosť 5 + 4 (obsahuje 1 + 0 UV farbu) životnosť preukazu 10 rokov ochranné prvky strany EPZP oneviditeľná farba reagujúca pod UV svetlom. Touto farbou budú vytlačené hviezdy a znak SK na EPZP strane preukazu oneviditeľná farba reagujúca pod UV svetlom. Touto farbou bude vytlačené logo VšZP a text VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÁ POISŤOVŇA na EPZP strane preukazu 2.Podrobná technická špecifikácia predmetu je uvedená: v Metodickom usmernení Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou č. 6/2014 o forme a náležitostiach preukazu poistenca na verejné zdravotné poistenie a v Rozhodnutí správnej komisie pre koordináciu systémov sociálneho zabezpečenia č. S2 z 12. júna 2009 o technických špecifikáciách európskeho preukazu zdravotného poistenia, ktoré tvoria prílohy č.5 a č.6 k zmluve. 3.Každý preukaz je kombinovaný s európskym preukazom zdravotného poistenia (EPZP), a to nasledovným spôsobom: Na jednej strane preukazu (EPZP) je umiestnený preukaz s názvom EURÓPSKY PREUKAZ ZDRAVOTNÉHO POISTENIA, ktorý obsahuje tieto údaje: priezvisko a meno držiteľa EPZP; osobné identifikačné číslo držiteľa EPZP alebo číslo poistenca, od ktorého sa odvodzujú práva držiteľa EPZP; dátum narodenia držiteľa EPZP; dátum skončenia platnosti EPZP; kód ISO členského štátu, ktorý vydal EPZP: SK; identifikačné číslo Všeobecnej zdravotnej poisťovne (4-miestny kód); identifikačné číslo EPZP. Na druhej strane preukazu je umiestnený národný preukaz s názvom PREUKAZ POISTENCA VEREJNÉHO ZDRAVOTNÉHO POISTENIA, ktorý obsahuje tieto údaje: názov a logo Všeobecnej zdravotnej poisťovne; titul pred , meno, priezvisko, titul za poistenca; rodné číslo alebo iné identifikačné číslo poistenca; dátum narodenia; kód zdravotnej poisťovne 25 (2 miestny kód); dátum začatia platnosti preukazu; záznamy zdravotnej poisťovne (údaje na verifikáciu európskeho preukazu, interné identifikačné číslo poistenca, čiarový kód) Podklady v dohodnutej štruktúre odovzdávania údajov budú zasielané elektronicky na vopred oznámenú e-mailovú adresu Zhotoviteľa každý pracovný deň do 10:00 hod. Na účely kryptovania zasielaných údajov Zhotoviteľ dodá PGP kľúč, ktorým sa všetky odosielané údaje zašifrujú. Objednávateľ je zodpovedný za správne zašifrovanie odosielaných údajov pomocou dodaného PGP kľúča. Odpovedné dávky na zaslanú objednávku budú odosielané elektronicky v deň prijatia objednávky na vopred oznámenú e-mailovú adresu Objednávateľa. 4.Výroba personalizovaného preukazu: Obojstranná personalizácia laserom na základe elektronicky zaslaných dát v dávkach v presne stanovenej štruktúre, čiarový kód čísla poistenca. 5.Balenie presne podľa podkladov zadaných v odosielaných dávkach: Podľa pobočiek do papierových obalov na osobné prevzatie, resp. do obálok na odoslanie poštou Doporučene a Do vlastných rúk. 6.Obsah zásielky, obálkovanie a distribúcia: Dodanie preukazov v pomere cca 1/3 na osobné prevzatie : 2/3 obálkované na zaslanie poštou. Obálky: typ obálky C6/C5 s okienkom vpravo, resp. vpravo i vľavo, farebnosť 2+0 tlač na obálku tlač loga, názvu a adresy Objednávateľa (VšZP) a text Do vlastných rúk a Poštovné úverované. typ obálky C6/C5 s dvomi okienkami vpravo i vľavo, farebnosť 2+0 denné dávky typ obálky C6/C5 s jedným okienkom vpravo, farebnosť 2+0- týždenné dávky a ročná dávka Sprievodné listy: pre prípady (vznik zdravotného poistenia, výmena preukazu...) štandardný list poistencovi , A4, papier 80g/m (farebnosť 4 + 0), personalizovaný, (text dodá Objednávateľ) jednorázové vyhotovenie typu listu zmena ZP, A4, papier 80g/m v požadovanom množstve na zmenu ZP raz ročne (farebnosť 4 + 0), personalizovaný. (text dodá Objednávateľ) Distribúcia: v prípade denných dávok: doručenie zaobálkovaných dokumentov na poštu Bratislava 12, Tomášikova 54 v mene Objednávateľa na základe poštového úverovaného zriadeného Objednávateľom (zahŕňa aj komunikáciu so Slovenskou poštou, a. s. týkajúcu sa podania, a to najmä zabezpečenie čísiel na zásielky od Slovenskej pošty, a.s., dohodnutie dňa podania, uplatňovanie zliav na poštovnom a pod.) v prípade týždenných dávok: 37 odberateľských miest Objednávateľa v prípade ročnej dávky: 37 odberateľských miest Objednávateľa čas na dodávku od odoslania podkladov dodávateľovi neprekročí 5 pracovných dní pri vzniku zdravotného poistenia (denné dávky), 10 pracovných dní pri výmene preukazov a v ostatných prípadoch (týždenné dávky) a 15 pracovných dní pri zmene zdravotnej poisťovne (raz ročne). termín dodania prvej dodávky preukazov je do 14 dní od účinnosti zmluvy. 7.Množstvo predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ si bude potrebné množstvá objednávať podľa potreby max. po 30 000 ks. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká zhotoviteľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky. 8.Požiadavky na bezpečnosť spracovania osobných údajov (bezpečnostné opatrenia na ochranu osobných údajov na základe minimálne stanovených požiadaviek spracuje uchádzač v ponuke v návrhu zmluvy): Z uchádzačom predložených bezpečnostných opatrení na ochranu spracúvaných osobných údajov musí byť zrejmé plnenie nasledovných základných podmienok: Sú prijaté konkrétne personálne a organizačné opatrenia na ochranu osobných údajov v celom procese výroby a personalizácie preukazov. Celý proces spracúvania osobných údajov v IS prebieha v uzavretej IT sieti, v uzavretom bezpečnostnom systéme bez možnosti neoprávneného vonkajšieho prístupu. Dáta v elektronickej forme sú premiestňované len v zašifrovanom formáte. Je zabezpečená jednoznačná identifikácia každého používateľa v IS pri narábaní s osobnými údajmi. Osobné údaje sú v IS ukladané len bezpečným spôsobom (napr. v zašifrovanom tvare). Každá činnosť pri spracúvaní osobných údajov je v IS zaznamenaná pre prípad možného šetrenia bezpečnostného incidentu.. Likvidácia osobných údajov je vykonávaná tak bezpečným spôsobom, že ich obnovenie už nie je možné. Uchádzač má všetky objekty a priestory, v ktorých spracúva osobné údaje, nepretržite zaistené primeranými bezpečnostnými opatreniami (strážna služba, mechanické zábrany, oddelené režimové priestory, systém riadených vstupov, monitorovací kamerový systém, elektronická zabezpečovacia signalizácia, elektronická protipožiarna signalizácia). Bezpečnostné opatrenia na ochranu osobných údajov na základe minimálne stanovených požiadaviek spracuje uchádzač a budú neoddeliteľnou prílohou zmluvy.

Doplňujúce informácie

1. Podrobnejšie informácie o zákazke sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3. Lehota viazanosti ponúk - do 31.08.2015 4. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač kurzom Európskej centrálnej banky vždy k 31.12.príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. 5. Pod pojmom "zákon o verejnom obstarávaní " sa v tejto výzve rozumie zákon č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 6.Osobitné podmienky plnenia zmluvy: a) Bezpečnostné opatrenia na ochranu osobných údajov na základe minimálne stanovených požiadaviek spracuje uchádzač a budú neoddeliteľnou prílohou zmluvy. Z uchádzačom predložených bezpečnostných opatrení na ochranu spracúvaných osobných údajov musí byť zrejmé plnenie minimálne nasledovných základných podmienok: Sú prijaté konkrétne personálne a organizačné opatrenia na ochranu osobných údajov v celom procese výroby a personalizácie preukazov. Celý proces spracúvania osobných údajov v IS prebieha v uzavretej IT sieti, v uzavretom bezpečnostnom systéme bez možnosti neoprávneného vonkajšieho prístupu. Dáta v elektronickej forme sú premiestňované len v zašifrovanom formáte. Je zabezpečená jednoznačná identifikácia každého používateľa v IS pri narábaní s osobnými údajmi. Osobné údaje sú v IS ukladané len bezpečným spôsobom (napr. v zašifrovanom tvare). Každá činnosť pri spracúvaní osobných údajov je v IS zaznamenaná pre prípad možného šetrenia bezpečnostného incidentu.. Likvidácia osobných údajov je vykonávaná tak bezpečným spôsobom, že ich obnovenie už nie je možné. Uchádzač má všetky objekty a priestory, v ktorých spracúva osobné údaje, nepretržite zaistené primeranými bezpečnostnými opatreniami (strážna služba, mechanické zábrany, oddelené režimové priestory, systém riadených vstupov, monitorovací kamerový systém, elektronická zabezpečovacia signalizácia, elektronická protipožiarna signalizácia). b) Uchádzač v ponuke predloží Certifikát CWA 14641: Security Management system pre oblasť rovnakú alebo poddobnú ako predmet zákazky alebo porovnateľný certifikát. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam manažérstva bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.