1.Predmetom zakazky je detailna analyza, navrh a implementacia MidOffice komponentov, BackOffice komponentov v sulade s Prilohou c.3 Sutaznych podkladov Technicka dokumentacia pre projekt Elektronizacia sluzieb bratislavskej samospravy odsek 2.3 Odporucania a zavery vysledkov analyzy pre navrh celoveho stavu vratane dodavky hardverovej a softverovej infrastruktury suvisiacej s implementaciou tak aby informacny system MC Bratislava - Vrakuňa bol schopny komunikovat s Integrovanym informacnym systemom Bratislavy (dalej IIS BA) a zabezpecil elektronicke spracovanie definovanych sluzieb. 2 System zabezpeci integraciu elektronickych sluzieb MC Bratislava - Vrakuňa, do celkovej architektury IIS BA a prostrednictvom neho aj komunikaciu s centralnymi registrami a Ustrednym portalom verejnej spravy.
1. Sutazne podklady su uverejnene v profile verejneho obstaravatela na stranke Uradu pre verejne obstaravanie, odkial si ich moze zaujemca stiahnut. Verejny obstaravatel odporuca zaujemcom po stiahnuti SP nasledne zaslat elektronicky ziadost o zaregistrovanie do zoznamu zaujemcov na adresu: E-VO, s.r.o., Komarnanska 83, Bratislava obstaravanie@e-vo.sk , s uvedenim kontaktnych udajov na ktore bude zaujemcovi zaslane pripadne vysvetlenie SP 2. Uchadzac je povinny v casti ponuk oznacenych ako Ostatne, predlozit verejnemu obstaravatelovi v originali, alebo v uradne overenej kopii zmluvu o buducej zmluve o spolupraci, alebo riadnu zmluvu o spolupraci, deklarujucu existujuci resp. buduci existujuci vztah medzi tvorcom existujuceho nosneho informacneho systemu integrovaneho na urade (IS SAMO).