Vyhlásené obstarávanie

Stroje do vysádzaného sadu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
SK BLU INVESTIMENTS, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
571 700,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16000000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Júl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
13. August 2015
Dátum otvárania ponúk:
13. August 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
V dôsledku konania elektronickej aukcie bude otváranie obálok neverejné.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Špeciálny vozík do sadu - 1 ks Mulčovač do sadu - 2 ks Kolesový traktor do sadu - 2 ks Postrekovač do sadu - 2 ks Sadové vozíky na zber - 8 ks Stroj na zber ovocia - samohybný - 2 ks Kolesový traktor do sadu s klimatizovanou kabínou a kúrením - 2 ks

Doplňujúce informácie

Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Na žiadosti zaslané e-mailom obstarávateľ nebude odpovedať. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať spôsobom tohto bodu o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Predávajúci berie na vedomie: Predávajúci je povinný do 10 dní od písomného vyzvania Kupujúcim poskytnúť Kupujúcemu finančnú zábezpeku (zádržné) vo výške 20% z celkovej ceny predmetu zmluvy bez DPH na dodanie tovaru podľa tejto zmluvy, a to a) buď vložením finančných prostriedkov na bankový účet Kupujúceho, b) alebo vystavením zmenky v prospech Kupujúceho v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 191/1950 Z.z. -Zákon zmenkový a šekový v znení neskorších noviel, pričom spôsob zloženia finančnej zábezpeky (zádržného) určí Kupujúci v písomnej výzve na zloženie finančnej zábezpeky. Uvedenú finančnú zábezpeku (zádržné) bude Kupujúci môcť použiť na hradenie nedorobkov, vád, penále podľa tejto zmluvy. V prípade riadneho ukončenia zmluvy sa zádržné vráti Predávajúcemu do 30 dní po odovzdaní a prevzatí všetkých tovarov podľa zmluvy. V prípade nezloženia finančnej zábezpeky na účet Kupujúceho je Kupujúci oprávnený požadovať od Predávajúceho zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 3% z celkovej ceny predmetu tejto zmluvy bez DPH za každý, aj začatý deň omeškania.