Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia verejného osvetlenia v Trebišove - 1. etapa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trebišov
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
540 321,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45316100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Júl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
17. August 2015
Dátum otvárania ponúk:
17. August 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Trebišov, M. R. Štefánika 862/204, 075 25 Trebišov.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je modernizácia verejného osvetlenia v meste Trebišov LED technológiou.

Doplňujúce informácie

Financovanie zákazky je v tomto rozsahu : - 5 % z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.- 85 % európsky fond regionálneho rozvoja - 10% zo štátneho rozpočtu SR Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. Verejný obstarávateľ stanovuje, že oznámenia, odovzdávanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcom alebo uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky emailom v slovenskom jazyku. Elektronicky na účely tejto súťaže sa bude považovať komunikácia emailom prostredníctvom emailovej adresy veresova@trebisov.sk; ferjo@trebisov.sk; pričom záujemca potvrdí prijatie písomnosti stanoveným spôsobom. Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje aj pri poskytovaní a vysvetľovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní ponuky. Elektronická komunikácia je neprípustná pri oznámení o neprijatí ponuky, oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, oznámení o vylúčení ponuky, pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. Kontaktná emailová adresa pre vyžiadanie si súťažných podkladov a ich vysvetľovanie: ferjo@trebisov.sk; veresova@trebisov.sk; Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej poštou, elektronickou poštou alebo osobne na podateľni MsÚ v Trebišov v pracovných dňoch a v čase od 9.00 hod. do 15.00 hod., obedňajšia prestávka 11.00 11.30 hod , ( štvrtok - nestránkový deň). V žiadosti musí byť uvedené obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania, kontaktné meno a adresa, telefón a emailová adresa, názov zákazka a číslo zverejnenia vo Vestníku VO. Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná oprávnenou osobou uchádzača alebo ňou poverenou osobou na tento účel. Súťažné podklady budú zaslané elektronickou poštou do 5 pracovných dní od vyžiadania na emailovú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. Deň doručenia sa nepočíta do lehoty. Ďalšie informácie na tel. č. 0917 112 771 - Ing. Ferjo. Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne. Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ uloží písomnosť na pošte a adresáta o tom vhodným spôsobom upovedomí. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi. Ekvivalent finančnej sumy uvedený v inej mene ako eur, bude prepočítaný platným kurzom ECB inej meny k eur k dátumu zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Tento prepočet vykoná uchádzač, pričom prepočet bude uvedený na samostatnom liste hneď ako nasledujúca strana po strane, ktorou sa preukazujú požadované údaje tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v eur a platný kurz. Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme a elektronickej podobe na pamäťovom médiu v súlade s podmienkami § 18a ZVO na CD/DVD nosiči a v zmysle podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Ponuka musí byť zviazaná takým spôsobom, aby bola vylúčená možnosť výmeny listov, bude očíslovaná a parafovaná štatutárnym zástupcom. Ak nebudú doklady a dokumenty očíslované a podpísané štatutárnym zástupcom, verejný obstarávateľ nezodpovedá za kompletnosť ponuky. Verejný obstarávateľ uvádza termín dodania predmetu zákazky v intervale: Termín prevzatia staveniska: do 3 pracovných dní po doručení výzvy na prevzatie staveniska, termín začatia prác: do 10 kalendárnych dní od prevzatia staveniska. Termín ukončenia a odovzdania stavby: do 50 dní od účinnosti tejto zmluvy, najneskôr do 15.11.2015. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk ak sa zmenia podstatne okolnosti , za ktorých bola súťaž vyhlásená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46 zákona č. 25/2 006 Z.z. v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak nedôjde k podpisu zmluvy o nenávratný finančný príspevok. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzatvoriť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade ak ceny v ponukách presiahnu stanovený limit finančných prostriedkov pridelených na predmet zákazky.