Vyhlásené obstarávanie

Rozšírenie kapacít materskej škôlky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Malý Lapáš
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
75 599,53
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Júl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Júl 2015
Dátum otvárania ponúk:
22. Júl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ponuky sa predkladajú verejnému obstarávateľovi, miesto otvárania ponúk je na adrese jeho sídla, kancelária starostu obce.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena
  • 30 % Lehota realizácie

Opis obstarávania

Obstaráva sa prístavba modulovej budovy škôlky v nadväznosti na existujúci objekt. Modulová prístavba bude jednopodlažná montovaná skladačka, napojená na existujúce inžinierske siete.

Doplňujúce informácie

1. Vysvetlenie údajov uvedených v tejto Výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bude poskytnuté do piatich pracovných dní od doručenia písomnej žiadosti o vysvetlenie, záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ na komunikáciu týkajúcu sa súťažných podkladov a procesu verejného obstarávania určil poverenú osobu, uvedenú v Prílohe A.I) a A.II) Oddielu I tejto výzvy. Všetky otázky je potrebné zasielať výlučne emailom na adresu spacek@externeobstaravanie.sk. 2. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať po ich vyžiadaní, Žiadosť o poskytnutie podkladov sa zasiela výlučne e-mailom na adresu spacek@externeobstaravanie.sk. Žiadosť musí obsahovať identifikačné údaje verejného obstarávania (názov súťaže alebo značku uverejnenia vo vestníku), ktorého sa žiadosť týka, doklad o úhrade poplatku podľa pokynov v bode IV.2 tejto výzvy a identifikáciu záujemcu - názov, poštová adresa, IČO, DIČ, tieto údaje sa vyžadujú aj za účelom vyhotovenia a zaslania daňového dokladu o zaplatení poplatku. Ak žiadosť nebude spĺňať uvedené požiadavky, nebude sa na ňu prihliadať! Súťažné podklady sa budú zasielať poštou v elektronickej podobe na CD nosiči. Verejný obstarávateľ doporučuje požiadať o poskytnutie súťažných podkladov vzhľadom na potrebu identifikácie záujemcov a z toho vyplývajúcej komunikácie a poskytovanie vysvetlení. V prípade, ak si záujemca súťažné podklady nevyžiada, vystavuje sa riziku spracovania a predloženia ponuky na základe informácií, ktoré nemusia zohľadňovať aktuálny stav a prípadné doplnenie podkladov alebo ich vysvetlenie na základe požiadaviek a otázok záujemcov alebo z vlastného podnetu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na vyžiadanie súťažných podkladov ktorá je totožná s lehotou na predkladanie ponúk, dôrazne však doporučuje požiadať o ne v primeranej lehote, umožňujúcej efektívne využitie zákonnej možnosti podať otázky a žiadosti o vysvetlenie podkladov a oboznámiť sa s prípadnými zmenami / doplnením / vysvetlením súťažných podkladov. 3. Na zabezpečenie kvality, včasnosti a úplnosti prác a dodržania zmluvných podmienok zo strany zhotoviteľa sa bude vyžadovať realizačná záruka. Jej výška a podmienky zloženia a uvoľnenia príp. použitia sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Od zhotoviteľa sa bude vyžadovať predloženie platného a účinného poistenia v rozsahu upresnenom v súťažných podkladoch. 5. Verejný obstarávateľ požaduje realizáciu diela naplánovať tak, aby bolo zabezpečené bezproblémové otvorenie škôlky v školskom roku 2015/2016 v riadnom termíne.