Vyhlásené obstarávanie

Radnovce - Projekt kamery a iné bezpečnostné prvky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Radnovce
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
199 960,04
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35125300-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Júl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Júl 2015
Dátum otvárania ponúk:
22. Júl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Radnovce, kancelária p. RSDr. František Szúcs
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % % najnižšia cena
  • 30 % % pozáručný servis a technická pomoc

Opis obstarávania

Vybudovanie digitálneho kamerového systému pozostávajúceho zo snímacej, distribučnej a centrálnej riadiacej časti vrátane úložiska pre archiváciu záznamov, implementácia snímacích zariadení /kamery/ potrebných na zvýšenie bezpečnosti a prevencie proti vandalizmu na verejných priestoroch.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávatel si vyhradzuje právo zrušit použitý postup zadávania zákazky alebo neprijat ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia nasledovnej podmienky : ak nastanú okolnosti podla § 46 ods. 1, alebo § 46 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Úspešný uchádzac je povinný strpiet výkon financnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnost pri nej poskytovatelovi NFP. 3. Verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne preddavky. Splatnost faktúr je 30 dní. 4.Ďalšie dokumenty, ktoré uchádzač musí predložiť: a/ Vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých predložených dokladov a údajov, podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. b/ Vyhlásenie uchádzača o súhlase s podmienkami uvedenými vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch. c/Čestné vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s osobitnými podmienkami, ktorým podlieha plnenie zmluvy, uvedenými vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch. d/ Čestné vyhlásenie uchádzača, že poskytne verejnému obstarávateľovi zmluvnú voľnosť na úpravu zmluvy podľa požiadaviek poskytovateľa NFP. e/Čestné vyhlásenie uchádzača, že súhlasí so zmluvnými podmienkami podľa návrhu zmluvy v súťažných podkladoch. 5.Ponuka musí byť vyhotovená v dvoch vyhotoveniach jedenkrát originál a jedenkrát na CD/DVD nosici s kompletnou ponukou vo formáte PDF v strojovo čitateľnom tvare . 6. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov, podpísanú štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta v čase od 09,00 do 12,00 a od 13,00 do 15.00 hod počas pracovných dní. 7. Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty sa budú predkladať v štátnom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok úcasti záujemcov so sídlom mimo územia SR musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súcasne musia byt preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v ceskom jazyku. 8. Ak by ktorýkolvek doklad podla uchádzaca obsahoval osobné údaje podla zák. c. 428/2002 Z. z. o ochrane osobnýchúdajov, v znení neskorších predpisov, je uchádzac povinný zabezpecit necitatelnost takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpecit pre verejného obstarávateľa súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na úcely verejného obstarávania. Ak by ktorýkolvek doklad podla uchádzaca obsahoval obchodné tajomstvo, je uchádzac povinný toto oznaciť. 9.Lehota viazanosti ponúk je 30.9.2015.