Vyhlásené obstarávanie

Udržiavacie práce v sociálnych zariadenia pri telocvični ZŠ Stupava


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Stupava
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
49 200,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215220-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Október 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
6. November 2015
Dátum otvárania ponúk:
6. November 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Zasadačka Mestského úrad Stupava, Hlavná 1, 900 31 Stupava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková cena zákazky spolu s DPH
  • 30 % Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa diela pre realizáciu udržiavacej práce v šatniach pri telocvični, ktorého účelom je obnova a sprístupnenie samotných chlapčenských a dievčenských WC z chodby pred telocvičňou. Predmetom zákazky je aj obnova opotrebených zariaďovacích predmetov. V nových priestoroch sa nainštaluje nová zdravotechnika a elektroinštalácia podľa nových projektov, ústredné kúrenie dôjde k výmene vykurovacích telies, ventily za termoregulačné. Bližšia špecifikácia je v súťažných podkladoch, ktorých prílohou je projektová dokumentácie a výkaz výmer.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08:30 h. do 12:00 h na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa. Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale (1x originál dokladov a na pamäťovom médiu v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: "Udržiavacie práce v sociálnych zariadenia pri telocvični ZŠ Stupava_PONUKA NEOTVÁRAŤ!", poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava). 4. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byť zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH) alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byť zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 5. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v zmysle tejto výzvy ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Uvedené nebráni tomu, aby verejný obstarávateľ po otvorení ponuky mohol v prípade dôvodných pochybností požiadať uchádzača o predloženie konkrétnych dokladov, ktorými by sa preukázala pravdivosť tvrdení uvádzaných v čestnom vyhlásení. Tým, že po otvorení časti ponuky verejný obstarávateľ vykonáva vyhodnotenie ponuky vo vzťahu k predloženým dokumentom, je oprávnený podľa § 33 ods. 5 požiadať o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov, a teda aj čestného vyhlásenia. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 6. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe verejný obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na pamäťovom médiu vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 8. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 9. Zhotoviteľ bude oprávnený vystaviť faktúru po ukončení a odovzdaní diela bez vád a nedorobkov. 10. Lehota viazanosti je do 30.11.2015. 11. Pri predkladaní dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (najmä v prípade uchádzačov zapísaných do zoznamu podnikateľov) odporúčame postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu verejného obstarávania č. 10/2013, ktoré je zverejnené na internetovej stránke Úradu verejného obstarávania. 12.Náležitosti ponuky - uchádzač predloží ako prílohu zmluvy aj nasledovné doklady: a) Opis zabezpečenia požadovaných stavebných prác pracovníkmi b) harmonogram prác c) oprávnenie na zváračské práce, inštalatérstvo (ústredné kúrenie), vodoinštalatérstvo d) Osvedčenie vydané Technickou inšpekciou v zmysle Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z., ktoré oprávňuje jeho držiteľa na opravu a revíziu VTZ elektrických; e) ocenený výkaz výmer