Vyhlásené obstarávanie

Aglomerácia Lehota pod Vtáčnikom - Kanalizácia a ČOV


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 513 161,77
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45252127-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
29. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Stredoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s., Partizánska cesta 5, 974 00 Banská Bystrica, miestnosť: doplniť
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Výsledky

Aglomerácia Lehota pod Vtáčnikom - Kanalizácia a ČOV

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je modernizácia ČOV v obci Lehota pod Vtáčnikom. Stavebno-technické riešenie je dané charakterom a funkciou objektov. Stavebné konštrukcie na rozhodujúcich objektoch sú navrhované z vodostavebného železobetónu. Areál po zatrávnení bude vhodne dotvorený drobnou zeleňou. Oplotenie ostáva jestvujúce. Realizáciou zákazky bude zabezpečená zvýšená ochrana životného prostredia.Zákazky rieši rekonštrukciu a intenzifikáciu ČOV Lehota pod Vtáčnikom za účelom dosiahnutia limitov zbytkového znečistenia odpadových vôd, vypúšťaných do recipientu Lehotský potok v zmysle nariadenia vlády - NV SR č.269/2010 a na základe rozhodnutia OÚŽP Prievidza zo dňa 13.8.2013. Odpadové vody sú na ČOV privádzané jestvujúcou jednotnou kanalizáciou. Na prítoku sa vybuduje nový lapač štrku a hrubé ručné hrablice. Odpadvé vody sú následne kanálmi vedené v max. množstve 67 l/s na jemné hrablice so šírkou medzery 6mm. Zachytené zhrabky sú po zlisovaní dopravované do kontajneru. Odpadová voda je vedená na zrekonštruované lapače piesku. Zachytený piesok je čerpaný do separátoru, z ktorého po premytí je vedený do samostatného kontajnera. Odpadová voda je po mechanickom predčistení vedená na biologické čistenie v množstve 13,5 l/s. Vyššie prietoky budú v odľahčovacom objekte po mechanickom predčistení odľahčované do recipientu. Biologické čistenie prebieha v jestvujúcich združených objektoch, ktoré budú prebudované na denitrifikačnú a nitrifikačnú časť. Prevzdušnenie nitrifikačnej aj denitrifikačnej časti bude zabezpečené jemnobublinovým prevzdušňovacím systémom. Vzduch pre tento systém je zabezpečený z novej dúcharne, pričom množstvo je regulované na základe požadovaného kyslíkového vnosu pre aktuálny prítok odpadových vôd. Aktivačná zmes z nádrží je vedená do pozdlžnej dosadzovacej nádrže, kde dochádza k odsadeniu kalu od vyčistenej odpadovej vody. Kal z nádrže je vedený spätne do biologického procesu ako vratný kal. Vyčistená odpadová voda je vedená do jestvujúceho merného žľabu a následne do recipientu. Prebytočný kal je z vratného kalu odčerpávaný do jestvujúcej uskladňovacej nádrže. Odvodnenie kalu z uskladňovacej nádrže bude riešené pásovým lisom a vypúšťaním na kalové polia. Podrobný opis predmetu zákazky je v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov. - § 39 ods. 5 zák. č. 25/2006. 2. Ponuku v zmysle súťažných podkladov treba predložiť v uzatvorenej obálke s označením " SÚŤAŽ NEOTVÁRAŤ LEHOTA POD VTÁČNIKOM - PRÁCE" v lehote na predkladanie ponúk. V prípade skupiny sa uvedie obchodné meno a sídlo vedúceho člena skupiny s výrazným označením "vedúci člen" a obchodné meno a sídlo všetkých ostatných členov. Ponuky musia byť predložené v písomnej forme v jednom vyhotovení (všetky doklady v ponuke budú buď originály alebo úradne overené kópie) a súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Daná požiadavky je podľa §18a zákona o verejnom obstarávaní. Ponuku doručí záujemca na adresu: Stredoslovenská vodárenská spoločnosť, a. s., Partizánska cesta 5, 974 00 Banská Bystrica. Pri osobnom doručení na adresu: Stredoslovenská vodárenská spoločnosť, a. s., Partizánska cesta 5, 974 00 Banská Bystrica, podateľňa, útvar verejného obstarávania. 3. Verejný obstarávateľ odporúča, aby všetky strany originálu ponuky boli parafované oprávnenou osobou uchádzača alebo oprávnenými osobami záujemcu alebo uchádzača, aby boli zviazané vcelku bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí (napríklad knižničná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátovým spojením, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou uchádzača, rýchlo viazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou uchádzača) a aby záujemcu alebo uchádzač všetky strany ponuky očísloval vzostupne od strany 1 po stranu x arabskými číslicami bez kombinácie s abecednými znakmi. 4. Uchádzač v ponuke ocení určené položky podľa výkazu výmer. Akákoľvek zmena položiek výkazu je neprípustná. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR pre každú položku vo Výkaze výmer. 5. Súťažné podklady si možno prevziať počas pracovných dní v čase od 09.00 do 14.00 h. aj osobne po dohode s kontaktnou osobou. Prestávka na obed 12:00 - 13.00 hod. Kontaktná osoba Tatiana Lachová tel.: +421484327240. 6. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené ináč. 7. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o. i. uvedie svoju presnú adresu a kontakty: č. tel., č. faxu a e-mail a spôsob prevzatia súťažných podkladov (napr. osobne alebo poštovou prepravou). Verejný obstarávateľ bude akceptovať žiadosť o súťažné podklady zaslané faxom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou alebo elektronickými prostriedkami do 5 dní odo dňa odoslania žiadosti o súťažné podklady faxom. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. Žiadosť o súťažné podklady možno podať aj telefonicky. Telefonicky podaná žiadosť musí byť potvrdená písomne pred uplynutím lehoty na jej predloženie. 8. V prípade, že zákazky uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, prepočet tejto meny je potrebné prepočítať na euro v kurze vyhlásenom ECB ( Európska centrálna banka ) 28 dní predo dňom určeným na predkladanie ponúk. 9. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: 31.12.2016. 10. Všetky doklady a dokumenty tvoriace ponuku musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť predložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 11. Jednotkové ceny, ceny za položka a celkové ceny v rozpočte musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. 12. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, predložená ponuka musí byť podpísaná štatutárnym orgánom každého člena skupiny dodávateľov alebo zástupcom člena skupiny dodávateľov, ktorý je oprávnený konať v mene člena skupiny dodávateľov v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu. 13.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 14. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 15. Verejný obstarávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o obchodnom tajomstve a o informáciách označených ako dôverné, ktoré mu uchádzač alebo záujemca poskytol; na tento účel uchádzač alebo záujemca označí, ktoré skutočnosti sú obchodným tajomstvom. Za dôverné informácie je na účely tohto zákona možné označiť výhradne technické riešenia a predlohy, návody, výkresy, projektové dokumentácie, modely, spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny a vzory. Ustanoveniami prvej a druhej vety nie sú dotknuté ustanovenia tohto zákona, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať úradu dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi, obstarávateľovi a úradu zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa tohto zákona a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu. 16. Verejný obstarávateľ umožní obhliadku miesta plnenia zmluvy, ktorá sa uskutoční sa dňa 20.10.2015 od 10.00 hod. v Lehote pod Vtáčnikom. Zraz záujemcov je o 10.00 hod. pred OÚ Lehota pod Vtáčnikom. Záujemcovia sú povinní nahlásiť svoju účasť na obhliadke na e-mailovej adrese lachova.tatiana@stvs.sk v termíne najneskôr do 19.10.2015 do 12.00 hod. 17. Zhotoviteľ (úspešný uchádzač) sa zaväzuje uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škody na majetku a zdraví tretím osobám v súvislosti s jeho činnosťou a prevádzkou (ďalej len poistenie zodpovednosti za škodu). Minimálna poistná suma pre poistenie zodpovednosti za škodu je 2,0 mil. EUR. Zhotoviteľ predloží Objednávateľovi doklady preukazujúce uzatvorenie poistenia zodpovednosti za škodu a preukazujúce výšku poistenia do 14 dní od dátumu nadobudnutia účinnosti Zmluvy o Dielo. Pokiaľ Zhotoviteľ požadované doklady nepredloží v stanovenej lehote alebo výške, Objednávateľ má nárok na okamžité odstúpenie od Zmluvy o Dielo bez finančných nárokov Zhotoviteľa. Poistenie zodpovednosti za škodu je Zhotoviteľ povinný udržiavať do dátumu vystavenia Protokolu o vyhotovení Diela. Zhotoviteľ v plnej výške znáša prípadnú škodu spôsobenú krádežou, stratou, zničením alebo iným poškodením majetku. 18. Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právne vzťahy do predloženia ponuky. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky a acquis communautaire (napr. § 829 zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov), ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči objednávateľovi, vzniknuté pri realizácie predmetu zákazky. 19. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny bez DPH v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 46 ods.1, ods. 2 zákona a neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, v prípade nepridelenia nenávratného finančného príspevku zo Štrukturálnych fondov Európskych spoločenstiev a zo štátneho rozpočtu, alebo aj v prípade neudelenia súhlasu na podpis ZoD. 20.V súlade s uvedeným, Zhotoviteľ poskytne neobmedzený prístup a spoluprácu so zástupcami Európskej komisie, Európskeho dvora audítorov, Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky, Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky a ďalším oprávneným orgánom aby im umožnil inšpekciu a audit ľubovoľného aspektu Zmluvy o Dielo. Vo všetkých zmluvách s podzhotoviteľmi alebo dodávateľmi v rámci Zmluvy o Dielo Zhotoviteľ uvedie obdobné ustanovenie. 21.Objednávateľa bude v zmysle príslušných ustanovení zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov pri realizácii predmetu Diela zastupovať Stavebný dozor. Pred začatím prác Objednávateľ zašle písomnú informáciu Zhotoviteľovi o Stavebnom dozore. Stavebný dozor bude oprávnený vydávať záväzné pokyny (ďalej len pokyny) v mene Objednávateľa, ktoré môžu byť potrebné pre realizáciu Diela a pre odstránenie akýchkoľvek vád. Zhotoviteľ je povinný dodržiavať pokyny a rozhodnutia Stavebného dozora počas celej doby trvania Zmluvy o Dielo.