Vyhlásené obstarávanie

Stavebné práce - Modernizácia verejného osvetlenia v obci Vrakúň


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Vrakúň
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
435 127,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45300000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
20. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
VOLUMA s.r.o. ShoppingPalace Bratislava Cesta na Senec 2/A 821 04 Bratislava, miestnosť č. 2 na 1.poschodí
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Stavebné práce - Modernizácia verejného osvetlenia v obci Vrakúň za účelom zníženia energetickej náročnosti, zníženia nákladov na údržbu, modernizácie a unifikácie svetelných telies, zníženia prevádzkových nákladov a zvýšenia svetelno-technických vlastností osvetľovacej sústavy.

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom na adrese luboskakas@agenturavo.sk, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. 3.Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu je potrebné uviesť túto informáciu na adresu luboskakas@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadnych ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. 4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu tychto osôb a odtlačku pečiatky. 5.Verejny obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sa záujemcom/uchádzačom doporučuje potvrdiť prijatie mailovej správy. 6. Verejny obstarávateľ predkladá v súťažnych podkladoch Návrh Zmluvy o dielo. 7. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov na POŽIADAVKY VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA NA PREDMET ZÁKAZKY § 42. Uchádzač predloží katalógové listy, fotografie, alebo inú relevantnú dokumentáciu ponúkanych stavebnych vyrobkov alebo materiálov, najmä svietidiel preukazujúcu plnenie požadovanych parametrov, resp. technickych špecifikácii. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať uchádzača na predloženie vzoriek stavebných výrobkov alebo materiálov, najmä svietidiel a rozvádzačov, prípadne umožniť ich obhliadku za účelom uistenia sa, že uchádzačom ponúknuté výrobky alebo materiály spĺňajú požiadavky určené verejným obstarávateľom. 8. Verejny obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zadanie tejto zákazky v prípade, ak nezíska finančné prostriedky na predmet zákazky, alebo ak proces verejného obstarávania neoverí Riadiaci orgán s kladnym vysledkom. 9. Obhliadka predmetu zákazky sa nepožaduje.