Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia verejného osvetlenia v Prievidzi


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Prievidza
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
188 061,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45315100-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
19. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Zasadačka prednostu Mestský úrad, Námestie slobody č. 14, Prievidza I. poschodie
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je modernizácia verejného osvetlenia v meste Prievidza. Rozsah prác je stanovený v zmysle a rozsahu svetelnotechnickej štúdie Modernizácia verejného osvetlenia v Prievidzi, ktorú vypracovala spoločnosť ELEKTROPROJEKCIA s.r.o., J. Murgaša 702/28, 971 01 Prievidza, zodpovedný projektant Ing. Jozef Rendek autorizovaný stavebný inžinier pre inžinierske stavby líniové vedenia a rozvody. Modernizácia verejného osvetlenia bude zrealizovaná v meste Prievidza, na majetku vo vlastníctve a prevádzkovaní mesta, v jednej lokalite na podporných bodoch SSE - Distribúcia, bude zahŕňať výmenu pôvodných svietidiel a svetelných zdrojov existujúcej verejnej sústavy za technicky vyspelejšie a energeticky menej náročné. Predmetná stavba bude spolufinancovaná z európskych fondov na podporu obnovy verejného osvetlenia miest a obcí s cieľom poskytnutia pomoci pre zlepšenie technického stavu verejného osvetlenia miest a dosiahnutia úspory energie. Počet svetelných bodov zahrnutých do STŠ: 377 Opis zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Projektová dokumentácia s výkazom výmer je súčasťou súťažných podkladov - CD nosič.

Doplňujúce informácie

1. Záujemca môže požiadať o vydanie súťažných podkladov písomne (poštou, emailom) na adrese verejného obstarávateľa uvedenej v odd.1. Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou alebo osobne. Súťažné podklady budú zasielané poštou, prípadne si môže záujemca dohodnúť osobné prevzatia súťažných podkladov po dohovore s kontaktnou osobou. Kontaktná osoba: Ing. Lucia Rešetová, e-mail: lucia.resetova@prievidza.sk, mobil: +421904752605. 2.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 3.V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom použiť na vypracovanie čestného vyhlásenia vzor, ktorý tvorí prílohu č. 2 týchto súťažných podkladov. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku. V prípade podľa § 32 ods. 11 zákona po vyhodnotení ponúk bude víťazný uchádzač vyzvaný na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. 4. Lehota v bode II.3 Trvanie zmluvy alebo lehota dodania je uvedená 30 dní, dielo je však potrebné odovzdať najneskôr do 15.12.2015. 5. V prípade, že ponuku podáva skupina dodávateľov platia ustanovenia § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 6. Zhotoviteľ sa zaväzuje do 5 dní od právoplatnosti zmluvy zložiť na účet objednávateľa finančnú zábezpeku vo výške 10% z celkovej sumy dohodnutej v zmluve o dielo. 7. Finančná zábezpeka zhotoviteľa bude uložená u objednávateľa po celú dobu realizácie diela a bude vrátená do 7 dní od podpísania preberacieho protokolu o odovzdaní a prevzatí diela bez závad a nedostatkov v súlade s čl. 4, bod 4.3. návrhu zmluvy o dielo. 8. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku (ďalej NFP ), preto je zhotoviteľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 9. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom. 10. Pri predkladaní dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (najmä v prípade uchádzačov zapísaných do zoznamu podnikateľov) odporúčame postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu verejného obstarávania č. 10/2013, ktoré je zverejnené na internetovej stránke Úradu verejného obstarávania. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená, napr. nepridelenie NFP.