Vyhlásené obstarávanie

Rekomštrukcia časti strechy AS Zvolen na vegetačnú strechu plochú strechuri


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Zvolen
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
169 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45112713-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
16. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia časti plochej strechy na autobusovej stanici vo Zvolene na plochú vegetačnú strechu .

Doplňujúce informácie

39. Elektronická aukcia 39.1. Ponuky uchádzačov spĺňajúce stanovené podmienky účasti, ktoré neboli vylúčené z tohto verejného obstarávania, budú vyhodnocované len podľa kritérií na hodnotenie ponúk uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania (vo Výzve na predkladanie ponúk) a v časti E týchto súťažných podkladov a to prostredníctvom elektronickej aukcie. 39.2Účelom elektronickej aukcie je zostavenie poradia ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. 39.3Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk podľa kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 43 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční elektronická aukcia. Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na účasť v procese elektronickej aukcie, v ktorej v rámci opakujúceho sa procesu môžu uchádzači upravovať hodnoty vo svojich ponukách smerom nadol k získaniu ich najlepšej hodnoty, a na predloženie nových cien alebo hodnôt. Prihlasovacie údaje a heslá do aukčnej siene sú každému uchádzačovi zaslané elektronickými prostriedkami vo Výzve na účasť v elektronickej aukcii. Výzva na účasť v elektronickej aukcii obsahuje všetky informácie podľa § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní ako sú všetky príslušné informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu, informácie o dátume a čase začatia elektronickej aukcie, informácie o spôsobe ukončenia elektronickej aukcie, identifikáciu verejného obstarávateľa, základné údaje o predmete zákazky, minimálne technické požiadavky na softvér uchádzačov, informácie o kritériách na vyhodnotenie ponúk, vzorec na určenie automatizovaného prehodnotenia poradia na základe predložených nových cien alebo nových hodnôt . Elektronický kľúč k danej elektronickej aukcii je každému uchádzačovi zaslaný elektronickými prostriedkami samostatne. 39.4Elektronická aukcia bude prebiehať v rámci certifikovaného systému na uskutočňovanie elektronických aukcií eBIT 4.0.0.0 a uskutoční sa prostredníctvom elektronických zariadení na internetovej adrese www.eaukcie.ebit.sk, na ktorej bude každému uchádzačovi sprístupnený vstup do aukčnej siene. Minimálne technické požiadavky pre účasť v elektronickej aukcii sú internetový prehliadač s podporou SSL certifikátu a spustená podpora Javascriptu. 39.5Elektronická aukcia je jednokolová, dátum, čas začiatku a konca elektronickej aukcie bude uvedený vo Výzve na účasť v elektronickej aukcii. Elektronickú aukciu nemožno začať skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania Výzvy na účasť v elektronickej aukcii uchádzačom. 39.6Predmet elektronickej aukcie je rovnaký ako predmet zákazky uvedený v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania(vo Výzve na predkladanie ponúk) a bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch. 39.7Po sprístupnení vstupu do aukčnej siene si uchádzači skontrolujú správnosť svojich vstupných hodnôt, ktoré do aukčnej siene zadal verejný obstarávateľ prostredníctvom administrátora, a ktoré musia byt zhodné s pôvodnými, listinne predloženými ponukami. Každý uchádzač do začiatku súťažného kola bude vidieť iba svoju ponuku a až do začiatku súťažného kola ju nemôže meniť. 39.8Po otvorení a zahájení elektronickej aukcie každý uchádzač sleduje na monitore svojho počítača svoje návrhy na plnenie kritérií, najlepšie zadané kritérium prvým v poradí a informácie, ktoré mu umožňujú zistiť v každom okamihu jeho relatívne umiestnenie. Každý uchádzač môže svoje ponuky upravovať len tak ako je zadané kritérium poslednej ním ponúknutej ponuky pre kritérium. 39.9Každý uchádzač v elektronickej aukcii môže na získanie najvýhodnejšej ponuky počas súťažného kola opakovane meniť hodnoty zo svojej ponuky, pričom vo Výzve na účasť v elektronickej aukcii bude stanovený min. a max. krok zmeny tejto hodnoty. 39.10Zmena (zníženie) hodnoty nesmie byť na úkor kvality, tzn. že uchádzačom ponúknutá nová hodnota musí byť hodnotou za predmet zákazky špecifikovaný v ponuke uchádzača predloženej v lehote na predkladanie ponúk. 39.11Dve minúty pred koncom konania elektronickej aukcie s každou zmenenou hlavnou hodnotou dochádza k posunutiu konca elektronickej aukcie o 120 sekúnd. 39.12Pri zadaní dvoch a viacerých rovnakých najnižších hodnôt sa víťazom elektronickej aukcie stane ten uchádzač, ktorý zadá svoju hodnotu ako prvý v poradí. 39.13Verejný obstarávateľ po skončení elektronickej aukcie uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom na základe výsledku elektronickej aukcie.