Vyhlásené obstarávanie

Vybudovanie spoločných zariadení a opatrení - Rekonštrukcia poľných ciest po PPÚ v obci Pavčina Lehota


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Pavčina Lehota
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
822 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233120-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
5. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
B & J Finance, s.r.o., Robotnícka 6, 974 01 Banská Bystrica, kanc. č. 411 (4. poschodie)
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia hlavných poľných ciest v rámci pozemkových úprav v K.Ú. Pavčina Lehota, okres Liptovský Mikuláš, kraj Žilinský. Súčasťou návrhu sú vybraté hlavné poľné cesty z predchádzajúceho projektu pozemkových úprav, a to konkrétne cesty s označením HC1, HC2, HC4 a HC6. V súčasnosti sú poľné cesty pomerne ťažko zjazdné, a to hlavne počas nepriaznivého počasia a prístupná lesnej a pracovnej technike, ich povrch je nespevnený. Komunikácie sa nachádzajú v horskom členitom teréne ale aj v mierne sklonitom teréne a výhradne na pozemkoch vo vlastníctve obce. Verejný obstarávateľ bližšie špecifikuje opis zákazky: POĽNÁ CESTA HC1: Smerové riešenie je navrhované tak aby čo najviac kopírovali smerové vedenie pôvodnej poľnej cesty s ohľadom na vlastnícke pomery v teréne. Smerové riešenie navrhovanej hlavnej komunikácie pozostáva z 25 priamych úsekov a 24 prostých kružnicových oblúkov bez prechodníc. Polomery smerových oblúkov sa pohybujú od R = 20 m až R = 200 m. Rozšírenie oblúkov je zrejmé zo situácie a je v zmysle platnej STN. Na začiatku úpravy sa poľná cesta napája polomermi napojenia R=2,0 a R=4,0 m na existujúcu poľnú cestu. Na konci úpravy sa poľná cesta napája na existujúcu poľnú cestu polomermi napojenia R=2,0 a R=3,0 m. Dĺžka poľnej cesty je 1438,54 m. Súčasťou návrhu sú aj výhybne a to v km 0,175 00, km 0,950 00 a km 0,135 00. Šírka výhybni je 2,0 m, dĺžka 20,0 m a dĺžky nábehov 2x6,0 m. Priebeh smerového riešenia trasy je zrejmí výkresu 03.1 Podrobná situácia poľná cesta HC1. Výškové riešenie cesty je podmienené výškovým vedením existujúcej konkrétnej poľnej cesty. Na začiatku aj na konci úpravy sa napája návrh na existujúcu poľnú cestu. Toto sú pri návrhu nivelety limitujúce faktory. Výškové vedenie sa skladá z priamych úsekov a výškových zakružovacích oblúkov. Na trase sa nachádza 21 výškových zakružovacích oblúkov a to s polomermi od R = 200 m do R = 1000 m. Pozdĺžne sklony sa pohybujú v rozmedzí 0,77 - 23,05 %. POĽNÁ CESTA HC2: Smerové riešenie je navrhované tak aby čo najviac kopírovali smerové vedenie pôvodnej poľnej cesty s ohľadom na vlastnícke pomery v teréne. Smerové riešenie navrhovanej hlavnej komunikácie pozostáva z 14 priamych úsekov a 13 prostých kružnicových oblúkov bez prechodníc . Polomery smerových oblúkov sa pohybujú od R = 15 m až R = 500 m. Rozšírenie oblúkov je zrejmé zo situácie a je v zmysle platnej STN. Na začiatku aj na konci úpravy sa poľná cesta napája na existujúcu poľnú cestu bez polomerov napojenia. Dĺžka poľnej cesty je 925,68 m. Súčasťou návrhu je aj výhybňa v km 0,780 00. Šírka výhybne je 2,0 m, dĺžka 20,0 m a dĺžky nábehov 2x6,0 m. Priebeh smerového riešenia trasy je zrejmí výkresu 03.2 Podrobná situácia - poľná cesta HC2. Výškové riešenie cesty je podmienené výškovým vedením existujúcej konkrétnej poľnej cesty. Na začiatku aj na konci úpravy sa napája návrh na existujúcu poľnú cestu. Toto sú pri návrhu nivelety limitujúce faktory. Výškové vedenie sa skladá z priamych úsekov a výškových zakružovacích oblúkov. Na trase sa nachádza 13 výškových zakružovacích oblúkov a to s polomermi od R = 100 m do R = 1000 m. Pozdĺžne sklony sa pohybujú v rozmedzí 0,38 - 11,73 %. POĽNÁ CESTA HC4: Smerové riešenie je navrhované tak aby čo najviac kopírovali smerové vedenie pôvodnej poľnej cesty s ohľadom na vlastnícke pomery v teréne. Smerové riešenie navrhovanej hlavnej komunikácie pozostáva z 10 priamych úsekov a 9 prostých kružnicových oblúkov bez prechodníc . Polomery smerových oblúkov sa pohybujú od R = 20 m až R = 500 m. Rozšírenie oblúkov je zrejmé zo situácie a je v zmysle platnej STN. Na začiatku úpravy sa poľná cesta napája polomermi napojenia R=2,0 a R=4,0 m na existujúcu poľnú cestu. Na konci úpravy sa poľná cesta napája na existujúcu poľnú cestu polomermi napojenia R=12,0 a R=3,0 m. Dĺžka poľnej cesty je 635,56 m. Súčasťou návrhu je aj výhybna a to v km 0,333 00. Šírka výhybne je 2,0 m, dĺžka 20,0 m a dĺžky nábehov 2x6,0 m. Priebeh smerového riešenia trasy je zrejmí výkresu 03.3 Podrobná situácia - poľná cesta HC4. Výškové riešenie cesty je podmienené výškovým vedením existujúcej konkrétnej poľnej cesty. Na začiatku aj na konci úpravy sa napája návrh na existujúcu poľnú cestu. Toto sú pri návrhu nivelety limitujúce faktory. Výškové vedenie sa skladá z priamych úsekov a výškových zakružovacích oblúkov. Na trase sa nachádzajú 4 výškové zakružovacie oblúky a to s polomermi od R = 200 m do R = 2000 m. Pozdĺžne sklony sa pohybujú v rozmedzí 0,50 - 7,82 %. POĽNÁ CESTA HC6: Smerové riešenie je navrhované tak aby čo najviac kopírovali smerové vedenie pôvodnej poľnej cesty s ohľadom na vlastnícke pomery v teréne. Smerové riešenie navrhovanej hlavnej komunikácie pozostáva z 20 priamych úsekov a 19 prostých kružnicových oblúkov bez prechodníc . Polomery smerových oblúkov sa pohybujú od R = 15 m až R = 170 m. Rozšírenie oblúkov je zrejmé zo situácie a je v zmysle platnej STN. Na začiatku úpravy sa poľná cesta napája polomermi napojenia R=2,0 a R=4,0 m na existujúcu poľnú cestu. Na konci úpravy sa poľná cesta napája na navrhovanú poľnú cestu HC1 polomermi napojenia R=7,0 m. Dĺžka poľnej cesty je 1331,40 m. Priebeh smerového riešenia trasy je zrejmí výkresu 03.4 Podrobná situácia - poľná cesta HC6. Výškové riešenie cesty je podmienené výškovým vedením existujúcej konkrétnej poľnej cesty. Na začiatku aj na konci úpravy sa napája návrh na existujúcu poľnú cestu. Toto sú pri návrhu nivelety limitujúce faktory. Výškové vedenie sa skladá z priamych úsekov a výškových zakružovacích oblúkov. Na trase sa nachádza 16 výškových zakružovacích oblúkov a to s polomermi od R = 200 m do R = 1300 m. Pozdĺžne sklony sa pohybujú v rozmedzí 0,50 13,32 %. Šírkové riešenie pre všetky 4 poľné cesty HC1 + HC2 + HC4 + HC6 je navrhované pre kategóriu poľnej cesty ako hlavná poľná cesta s nasledovným šírkovým usporiadaním: Šírkové usporiadanie je nasledovné: a)jazdný pruh 1x3,5 m (v nevyhovujúcich smerových oblúkoch +š) b)nespevnená krajnica 2x0,50 m c)spolu v korune cesty 4,5 m Pri realizácií stavebných prác je nutné rešpektovať ochranné pásma všetkých inžinierskych sietí. V miestach predpokladaného kontaktu s podzemným vedením inžinierskych sietí je nutné postupovať podľa nariadení a požiadaviek správcu vedenia. Vedenie všetkých inž. sietí v priestore staveniska je potrebné nechať vytýčiť pred zahájením stavby, výkopy realizovať ručne a všetky poškodenia hlásiť správcovi. Takisto je nutné pri pojazde stavebných mechanizmov dbať na ochranu vzdušného vedenia v priestore stavby, ak si to situácia vyžiada. Projektant požaduje, aby realizácia rekonštrukcie poľných ciest prebehla v mesiacoch marec až október, teda v čase mimo zimného obdobia, mimo zimnej údržby pozemných komunikácií. Realizácia stavby si nevyžaduje počas výstavby žiadne zvláštne podmienky. Projektant požaduje vykonávať autorský dozor počas realizácie stavby a prípadné problémy a odchýlky konzultovať s projektantom. Zabezpečenie okolitej dopravy prípadný návrh DDZ a obmedzenia v doprave si zabezpečí zhotoviteľ stavby.

Doplňujúce informácie

Financovanie sa bude vykonávať formou bezhotovostného platobného styku na základe daňových dokladov so splatnosťou 14 dní. Verejný obstarávateľ prehlasuje, že nie je platcom DPH. Zmluva o dielo nadobudne účinnosť po odsúhlasení celého procesu verejného obstarávania SO/RO pre Program rozvoja vidieka SR 2014 - 2020.