Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia verejného osvetlenia v obci Hajnáčka


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Hajnáčka
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
199 984,86
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45300000-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
30. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
30. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obec Hajnáčka, Hlavné námestie 484, 980 33 Hajnáčka
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková cena za kompletný predmet zákazky v EUR bez DPH vyjadrená na dve desatinné miesta
  • 30 % Lehota dodania kompletného predmetu zákazky vyjadrená v kalendárnych dňoch odo dňa prevzatia staveniska

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia verejného osvetlenia v obci Hajnáčka v súlade s projektovou dokumentáciou nachádzajúcou sa v prílohe č. 3 súťažných podkladov a v súlade s požiadavkami na predmet zákazky podrobne opísanými v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

(Bod 1) Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2015; (Bod 2) Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ od nej nevyžaduje vytvorenie určitej právnej formy do predloženia ponuky. Na riadne plnenie zmluvy skupinou dodávateľov, v prípade prijatia ich ponuky, verejný obstarávateľ vyžaduje vytvorenie právnej formy podľa dohody s verejným obstarávateľom tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy podľa Obchodného zákonníka v platnom znení alebo Občianskeho zákonníka v platnom znení s určením lídra právnej formy a jeho internými právami a povinnosťami voči členom právnej formy a externými právami a povinnosťami voči verejnému obstarávateľovi. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 citovaného zákona, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 citovaného zákona. (Bod 3) Predmet tejto zákazky bude spolufinancovaný z Operačného programu Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast, Prioritná os 2 - Energetika, Opatrenie 2.2 Budovanie a modernizácia verejného osvetlenia pre mestá a obce a poskytovanie poradenstva v oblasti energetiky, Kód výzvy KaHR-22VS-1501 a z rozpočtu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky, ani zálohy na plnenie predmetu zákazky. Platba za plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v mene euro (EUR), bankovým prevodom na účet. Splatnosť faktúry je určená do 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. V prípade, že doručená faktúra bude verejným obstarávateľom vrátená dodávateľovi na doplnenie, resp. opravenie, lehota splatnosti takejto faktúry začne znovu plynúť dňom doručenia doplnenej, resp. opravenej faktúry verejnému obstarávateľovi. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa financovania predmetu zákazky sú uvedené v zmluve nachádzajúcej sa v prílohe súťažných podkladov. (Bod 4) Poskytovanie vysvetlenia a iné dorozumievanie (ďalej len "informácie") zo strany verejného obstarávateľa smerom k záujemcom a uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky. Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk/. Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli, nepretržite sprístupnené v zmysle výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude zamedzený prístup k súťažným podkladom. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a)Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk b)Klikne na názov zákazky. c)Klikne na Žiadosť o účasť. d)Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: 1) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; 2) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. e) Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. f) Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne (v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je eBIZ Corp s.r.o., Zadunajská cesta 10, 851 01 Bratislava, Slovenská republika, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady. g) Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode f) tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke, pričom nepostačuje, aby žiadosť bola v primeranej lehote doručená na e-mailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Na žiadosti doručené po lehote nebude verejný obstarávateľ reagovať. Odpoveď na každú požiadavku o vysvetlenie súťažných podkladov, predloženej zo strany ktoréhokoľvek záujemcu verejný obstarávateľ bezodkladne odošle všetkým záujemcom, ktorým boli poskytnuté súťažné podklady (v zmysle oznámenia prostredníctvom portálu). Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky a náležitosti ponuky. (Bod 5) Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v bode 27.1.1. súťažných podkladov verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzači spĺňali požiadavky na predmet zákazky definované v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a predložili doklady požadované v bodoch 1.4.19 - 1.4.20 časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. (Bod 6) Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v časti D. súťažných podkladov vyžaduje verejný obstarávateľ predloženie dokladov pred podpisom zmluvy: (A) Uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi pred podpisom zmluvy Harmonogram prác, ktorý bude obsahovať časové údaje začínajúc dňom prevzatia stavby až po jej kompletné odovzdanie verejnému obstarávateľovi podľa zmluvy a bude tvoriť neoddeliteľnú prílohu zmluvy. (B) Doklad preukazujúci platné poistenie zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania s poistným krytím vo výške minimálne 200.000,00 EUR. Náklady spojené s uzatvorením poistenia a predložením všetkých dokladov požadovaných v tomto bode znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. V prípade ak úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy v lehote podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní nepredloží doklady alebo dokumenty uvedené v tomto Bode 6 výzvy na predkladanie ponúk a totožne v bode 1.5 časti D. súťažných podkladov, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa zákona o verejnom obstarávaní a súťažných podkladov.