Vyhlásené obstarávanie

Zlepšenie hospodárskeho výkonu a konkurencieschopnosti Poľnohospodárskeho družstva modernizáciou farmy dojníc. Stroje


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Poľnohospodárske družstvo
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
100 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16000000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
30. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
30. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Advokátska kancelária Dalibor Tverďák, Krmanova 1, 040 01 Košice.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie techniky zameranej na modernizáciu farmy dojníc. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch..

Doplňujúce informácie

1. Po úplnom úvodnom vyhodnotení ponúk sa uskutoční elektronická aukcia, v rámci ktorej budú mať uchádzači možnosť navrhnúť za predmet zákazky novú cenu. Pred konaním elektronickej aukcie bude všetkým záujemcom, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky zaslaná výzva na účasť v elektronickej aukcii (e-mailom), v ktorej budú uvedené všetky potrebné informácie. Účelom e-aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením. Eaukcia nasleduje po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk predložených uchádzačmi v listinnej podobe a po určení ich poradia podľa kritérií určených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch. Uchádzači budú na elektronickú aukciu vyzvaní prostredníctvom elektronickej pošty. Za týmto účelom sa požaduje v identifikačných údajoch uchádzača v ponuke uviesť aktuálnu (funkčnú) emailovú adresu uchádzača. Ďalšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii. Súčasťou zmluvy uzatvorenej s úspešným uchádzačom bude aj odkladacia podmienka účinnosti tejto zmluvy, ktorá spočíva v tom, že zmluva nadobudne účinnosť dňom uzavretia platnej a účinnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku s Pôdohospodárskou platobnou agentúrou (PPA) týkajúcej sa tejto zákazky. 2. Kompletné súťažné podklady si záujemcovia môžu stiahnuť z profilu obstarávateľa. V záujme zabezpečenia informovania v procese verejného obstarávania verejný obstarávateľ odporúča, aby záujemcovia o stiahnutí súťažných podkladov z profilu obstarávateľa informovali obstarávateľa písomne alebo prostredníctvom emailu na adrese: aktverdak@aktverdak.sk Obsahovou náležitosťou takéhoto oznámenia je riadna identifikácia záujemcu (najmä obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, DIČ/DIČ DPH, emailový a telefónny kontakt), identifikácia výzvy na predkladanie ponúk (najmä identifikácia verejného obstarávateľa, číslo vestníka, dátum uverejnenia výzvy, značka výzvy, názov zákazky) a dátum stiahnutia týchto súťažných podkladov. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje , resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien, resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. V prípade vyžiadania si súťažných podkladov je v žiadosti o súťažné podklady potrebné uviesť identifikáciu záujemcu (najmä obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, DIČ/DIČ DPH, emailový a telefónny kontakt) a identifikáciu výzvy na predkladanie ponúk, ktorej sa súťažné podklady týkajú (najmä identifikácia verejného obstarávateľa, číslo vestníka, dátum uverejnenia výzvy, značka výzvy, názov zákazky). 3. Požaduje sa predloženie kompletnej ponuky v jednom originálnom vyhotovení a v jednej elektronickej (naskenovanej) verzii na CD/DVD alebo inom vhodnom nosiči vo formáte PDF.