Vyhlásené obstarávanie

Projekt realizácie výstavby náhradných nájomných bytov na ulici Pri Kríži v Bratislave, mestskej časti Dúbravka.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 953 531,98
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
29. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
29. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
zasadacia miestnosť oddelenia verejného obstarávania, Laurinská 5, Bratislava.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena za celý predmet zákazky vyjadrená v eurách s DPH podľa výkazu výmer
  • 30 % Lehota výstavby vyjadrená v celých kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác spojených s výstavbou náhradných nájomných bytov na ulici Pri kríži, Mestská časť Bratislava Dúbravka v rozsahu a podľa podmienok a požiadaviek uvedených v projektovej dokumentácii, vypracovanej spoločnosťou Stapring a.s., Piaristická ulica č. 2 , 949 24 Nitra, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov. Podrobne je predmet zákazky opísaný v časti B1. súťažných podkladov s názvom " Opis predmetu zákazky". Rozsah stavebných prác je podrobne špecifikovaný vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku. 2. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní musia byť platné a musia obsahovať pravdivé a neskreslené informácie. Uchádzač, ktorý požadované doklady nepredloží v plnom rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom alebo predloží neplatný/é doklad/y, alebo predloží nepravdivé a skreslené informácie, bude z tohto postupu verejného obstarávania vylúčený. 3. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 4.Splnenie podmienky účasti podľa § 26,§ 27 a § 28 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača , pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. 5. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača musia z tohto predloženého čestného vyhlásenia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 6. Každá písomná zmluva predložená v tomto postupe zadávania zákazky uchádzačom podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní musí obsahovať jednoznačné vymedzenie tej časti predmetu zákazky opísanej v súťažných podkladoch a ich prílohách, na ktorú sa zdroje, resp. kapacity uchádzačovi poskytujú inou osobou. 7. Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii u podľa § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, ktorá bude odoslaná v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní všetkým nevylúčeným uchádzačom po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk v rámci otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá". 8. Verejný obstarávateľ zruší toto verejné obstarávanie, v nadväznosti na § 100 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní, v prípade, ak nastane niektorá z podmienok uvedených v § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ môže zrušiť toto verejné obstarávanie, ak nastane niektorá z podmienok uvedených v § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Ak v tomto postupe zadávania zákazky nebude predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky, bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 101 ods. 1, písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 10. Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi platnými predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania. 11. Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá nesplnila určené náležitosti ponuky a pri vyhodnotení bude postupovať, v nadväznosti na § 100 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, podľa § 42 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 12.Obhliadka miesta realizácie stavebných prác sa uskutoční dňa 01.08.2014 a dňa 04.08.2014 o 10:00 hod., bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. umiestnenia stavby a miesta realizácie stavebných prác sa uskutoční dňa 16.09.2015 o 10:00 hod. a dňa 17.09.2015 o 10:00 hod. v mieste uskutočnenia stavebných prác na ulici Pri Kríži, Bratislava, Mestská časť Dúbravka. Kontaktná osoba: Ing. Jolana Košíková, telefón: + 421 59356 745, + 421 59356 700, e-mail: jolana.kosikovy@gib.sk, gib@gib.sk. 13. Lehota dodania uvedená v bode II.3 tejto výzvy na predkladanie ponúk je uvedená ako maximálna lehota. Zmluvná lehota dodania bude určená podľa návrhu na plnenie kritérií uvedeného v ponuke úspešného uchádzača, s ktorým bude uzavretá zmluva o dielo, ako výsledok tohto postupu zadávania zákazky. 14. Spôsob vyžiadania súťažných podkladov: Verejný obstarávateľ poskytuje prístup k súťažným podkladom a ich častiam ako aj k ďalšej doplňujúcej dokumentácii a komunikuje so záujemcami a uchádzačmi v elektronickej forme prostredníctvom portálu s elektronickou adresou www.ezakazky.sk/magistrat. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady pre záujemcov, ktorí sa na portáli pre túto zákazku zaregistrovali, do určenej lehoty a to po doručení písomnej Žiadosti o účasť, ktorú záujemca vygeneruje na portália túto odošle prostredníctvom poštovej prepravy alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobným doručením do určenej lehoty uvedenej v bode IV.2.2) tejto výzvy na predkladanie ponúk. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady na adresu verejného obstarávateľa, bude mať záujemca povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe nepretržite pričom o sprístupnení uvedených dokumentov budú záujemcovia ihneď upovedomení notifikačným e-mailom. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov a ich prípadné doplnenie uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu na uvedenej adrese. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: - záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.skmagistrat, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk,pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do termínu uvedenom v bode IV.2.2) tejto výzvy na predkladanie ponúk na kontakntú adresu uvedenú v tejto výzve na predkladanie ponúk. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne v listovej forme s jej doručovaním poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok resp. osobne. V prípade vysvetlenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.