Vyhlásené obstarávanie

Obnova protišmykových vlastností povrchu CB krytov vozoviek v prevádzkovaných tuneloch


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
306 530,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233223-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Október 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
10. November 2015
Dátum otvárania ponúk:
10. November 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Národná diaľničná spoločnosť a.s., Westend Point, Lamačská cesta 3, Bratislava.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia obnovy protišmykových vlastností povrchu CB vozoviek v úsekoch diaľnice a rýchlostnej cesty pred portálmi tunelov a v tuneloch Bôrik, Horelica a Sitina technológiou: a) strojné tryskanie oceľovými guľôčkami vrátane aplikácie hydrofóbnej impregnácie; b) strojné brúsenie diamantovými kotúčmi diamanty na kotúčoch nesmú byť obrúsené z dôvodu zabezpečenia dostatočne ostrých hrán pozdĺžnych rýh vrátane aplikácie hydrofóbnej impregnácie. Pri obnove protišmykových vlastností povrchu CB krytov vozoviek je verejným obstarávateľom zadefinovaná pre každý objekt podľa Špecifikácie rozsahu zákazky, Tab.1 v časti B1 Opis predmetu zákazky len jedna technológia obnovy..

Doplňujúce informácie

1. Ponuky budú doručené na adresu: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Mlynské Nivy 45, 821 09 Bratislava, a to len v prípade predkladania ponúk poštou. V prípade predkladania ponúk osobne je možné ponuky predložiť na nasledovné adresy: Westend Point, Lamačská cesta 3, Bratislava alebo budova Strediska správy a údržby diaľnic Bratislava, Domkárska 9, Bratislava. 2. Podmienky poskytnutia súťažných podkladov: 2.1 Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku. Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami: - e-mailom odporúčame - záujemca musí uviesť kontaktnú osobu a adresu, - osobne súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore v pracovných dňoch od 8:00 do 11:00 hod., na adrese Westend Point, Lamačská cesta 3, Bratislava, inak do 6 dní odo dňa prevzatia žiadosti a, - poštou na adrese Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Mlynské Nivy 45, 821 09 Bratislava. Žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. 2.2 Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o účasť/poskytnutie súťažných podkladov: - určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, - uvedenie telefónneho a e-mailového kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou e-mailu) v etape zadávania zákazky do predloženia zmluvy na podpis. 2.3 Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 3. Verejný obstarávateľ požaduje nasledovnú súčinnosť: 3.1 Úspešný uchádzač, alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 ods. 2 až 7 Zákona, ak boli na jej uzatvorenie písomne vyzvaní. 3.2 Úspešný uchádzač je povinný predložiť najneskôr v lehote stanovenej vo Výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti podľa bodu 3.1 Výzvy rámcovú dohodu v 5 rovnopisoch vrátane všetkých jej príloh, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť rámcovej dohody. Nesplnenie tejto povinnosti bude verejný obstarávateľ považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti. 3.3 V prípade, že úspešným uchádzačom je skupina dodávateľov, úspešný uchádzač je povinný najneskôr v lehote stanovenej vo Výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti podľa bodu 3.1 Výzvy predložiť relevantný doklad preukazujúci splnenie podmienky uvedenej v bode 18.4 súťažných podkladov časti A.1 Pokyny pre uchádzačov. 3.4 V prípade, že je úspešným uchádzačom skupina dodávateľov a rámcová dohoda s verejným obstarávateľom bude na strane úspešného uchádzača podpísaná splnomocnenou osobou/osobami, úspešný uchádzač je povinný predložiť najneskôr v lehote stanovenej vo Výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti podľa bodu 3.1 Výzvy plnú moc splnomocnenej osoby/osôb, pričom v nej musí byť výslovne uvedené oprávnenie splnomocnenej osoby/osôb na podpis zmluvy (ak takáto plná moc nebola predložená uchádzačom v rámci ponuky). Nesplnenie tejto povinnosti bude verejný obstarávateľ považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti. 3.5 Ak úspešný uchádzač, alebo uchádzači odmietnu uzavrieť rámcovú dohodu alebo nesplnia povinnosť poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť podľa bodov 3.1 až 3.4 Výzvy potrebnú na uzavretie rámcovej dohody, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí. Ak uchádzač, alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili druhí v poradí odmietnu uzavrieť rámcovú dohodu alebo neposkytnú verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť podľa bodov 3.1 až 3.4 Výzvy potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď boli k jej uzavretiu písomne vyzvaní, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí. Uchádzač, alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili tretí v poradí, sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť podľa bodov 3.1 až 3.4 Výzvy a potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď boli k jej uzavretiu písomne vyzvaní. 4. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: do 30.04.2016.