Vyhlásené obstarávanie

Zlepšenie technickej infraštruktúry v obci Juskova Voľa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Juskova Voľa
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
75 807,45
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233223-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
12. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Sídlo: Obecný úrad Juskova Voľa č. 82, 094 12 Vechec
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

V obci Juskova Voľa sa zrealizuje rekonštrukcia príjazdových a obslužných miestnych komunikácií vrátane chodníkov, dažďovej kanalizácie na vyšnom konci obce. Rekonštrukcia komunikácii pozostáva z nových krytov vozovky, novej konštrukcie vozovky, obrubníkovej úpravy a odvodnenie komunikácii. Stavba sa bude realizovať prevažne v priestore pôvodných komunikácií. Podrobné vymedzenie predmetu obstarávania, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, tvorí časť súťažných podkladov v bode D a prílohách (Príloha č. 1. A-B-C-Sprievodná správa, Prehľadná a Koordinačná situácia, Príloha č. 2 Technická dokumentácia) Miestne komunikácie: 264,08m Chodníky 251,2m Dažďová kanalizácia: 122,0 m

Doplňujúce informácie

1.1 Súťažné podklady budú v plnom znení uverejnené v profile verejného obstarávateľa. Uverejnené v profile verejného obstarávateľa budú aj prípadné vysvetlenia a doplnenia súťažných podkladov, záujemcovia si ich môžu priamo stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa. Pri spracovaní ponuky uchádzačom je potrebné dbať na špecifické podmienky realizácie diela, ktoré sú popísané v obchodných podmienkach v súťažných podkladoch. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa na preukázanie podmienok účasti podľa § 28 za všetkých členov skupiny spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie technickej a odbornej spôsobilosti v zmysle § 28 ods.2. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal. 1.2 V prípade uskutočnenia časti predmetu zákazky subdodávateľsky, musí uchádzač preukázať, že každý uvažovaný subdodávateľ uvedený v prílohe 3 návrhu zmluvy spĺňa podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia (§ 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní) vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť v subdodávke. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom alebo záujemcom. Splnenie podmienok účasti (doklady podľa bodov 1., 2. a 3. a bodu III.1) Výzvy na predkladanie ponúk) možno preukázať aj spôsobom podľa § 32 ods. 11 ZoVO - čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač, resp. uchádzači podľa § 44 ods. 1 ZoVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača, resp. uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, požadovať predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v požadovanom rozsahu, forme a platnosti zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle bodov 1. , 2. a 3. súťažných podkladov (v prípade, ak už skôr nepredložili požadované doklady), a to v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy verejného obstarávateľa. Ďalej platia ustanovenia § 44 ods. 1 ZoVO. 1.3 Ekvivalent finančnej sumy uvedený v inej mene ako eur, bude prepočítaný platným kurzom NBS inej meny k eur k dátumu zverejnenia tohto oznámenia. Tento prepočet vykoná uchádzač, pričom prepočet bude uvedený na samostatnom liste hneď ako nasledujúca strana po strane, ktorou sa preukazujú požadované údaje tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v eur a platný kurz. 1.4 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a týchto súťažných podkladov, ak nie je určené inak. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude výrazne presahovať finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky), ktorý bude mať verejný obstarávateľ na jej úhradu. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 1.5 Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s úspešným/úspešnými uchádzačom/uchádzačmi, ktorého/ktorých ponuka bola prijatá, v prípade uchádzača/uchádzačov, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 1.6 Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná Pôdohospodárska platobná agentúra a príjemcom pomoci, ktorým je Objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, Objednávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 1.7 Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.