Vyhlásené obstarávanie

Nákup mechanizmov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
AGRAR, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
44 700,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16000000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Október 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
4. November 2015
Dátum otvárania ponúk:
4. November 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Šafárikova ul. 39, 048 01 Rožňava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Nákup mechanizmov : 1. Lis s variabilnou komorou 2. čelný nakladač.

Doplňujúce informácie

1. Predmet zákazky bude spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku( ďalej len NFP), preto je dodávateľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. Zmluva nadobudne platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť až dňom účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP medzi prijímateľom pomoci a Poskytovateľom pomoci(NFP) na predmet zmluvy. V prípade neschválenia žiadosti o NFP respektíve nenadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, stráca táto zmluva platnosť. 2. Vyhlasovateľ súťaže upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. 3. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov jeden súbor vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ZVO. 4. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu, alebo nesplní povinnosť stanovenú zákonom voči osobe podľa § 7 , osoba podľa § 7 ich môže uzatvoriť s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. 5. Ostatné požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. 6. Kompletné súťažné podklady si záujemcovia môžu stiahnuť z profilu obstarávateľa. V záujme zabezpečenia informovania v procese verejného obstarávania osoba podľa § 7 odporúča, aby záujemcovia o stiahnutí súťažných podkladov z profilu obstarávateľa informovali osobu podľa § 7 písomne alebo prostredníctvom emailu na adrese: vosys2015@zoznam.sk . Obsahovou náležitosťou takéhoto oznámenia je riadna identifikácia záujemcu (najmä obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, DIČ/DIČ DPH, emailový a telefónny kontakt), identifikácia výzvy na predkladanie ponúk (najmä identifikácia verejného obstarávateľa, číslo vestníka, dátum uverejnenia výzvy, značka výzvy, názov zákazky) a dátum stiahnutia týchto súťažných podkladov. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje , resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien, resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. V prípade vyžiadania si súťažných podkladov je v žiadosti o súťažné podklady potrebné uviesť identifikáciu záujemcu (najmä obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, DIČ/DIČ DPH, emailový a telefónny kontakt) a identifikáciu výzvy na predkladanie ponúk, ktorej sa súťažné podklady týkajú (najmä identifikácia verejného obstarávateľa, číslo vestníka, dátum uverejnenia výzvy, značka výzvy, názov zákazky). 7. Podmienky elektronickej aukcie budú podrobne popísané v súťažných podkladoch