Vyhlásené obstarávanie

Zateplenie objektu Materskej školy Hozelec


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Hozelec
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
134 424,21
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. Október 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
3. November 2015
Dátum otvárania ponúk:
3. November 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Hozelec, Hlavná 58, 059 11 Hozelec
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % 1.Celková cena diela bez DPH
  • 30 % 2. Termín dodania predmetu zákazky vyjadrený v kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Rozšírenie priestorov materskej školy, zateplenie budovy a výmena vykurovacieho systému, a tým zlepšenie energetických (tepelnotechnických) a hygienických parametrov budovy.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, osobne, alebo emailom. Adresa získania súťažných podkladov: ABIZ s.r.o., Hraničná 4716, 058 01 Poprad, abizsro@gmail.com Súťažné podklady budú odosielané výhradne elektronicky - emailom. 2. Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. 3. Zmluva o dielo bude uzatvorená len v prípade schválenia finnačných prostriedkov v rámci dotácie a schválením procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 4. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku (ďalej dotácie ), preto je zhotoviteľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu po dobu určenú riadiacim orgánom a aj po skončení realizácie projektu. 5. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 6. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku, resp. kauciu na splnenie zmluvných záväzkov minimálne vo výške rovnajúcej sa 20 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) za dielo ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 7. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že najneskôr k dátumu podpisu zmluvy o dielo je úspešný uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi poistný certifikát, alebo poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti, vo výške minimálne predpokladanej hodnoty zákazky (vrátane DPH), platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo. Doklad preukazujúci uvedené skutočnosti bude prílohou zmluvy o dielo. 8. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.