Vyhlásené obstarávanie

DÚ Nitra, Vodná ul. - rekonštrukcia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
657 798,23
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45213150-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
5. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
FR SR, Račianska 72, 831 02 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70% % Cena za celý predmet zákazky vyjadrená v eurách s DPH podľa výkazu výmer
  • 30% % Lehota výstavby vyjadrená v celých kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi neaukčné kritérium

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zhotovenie stavebných prác podľa projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby, vypracovanej spoločnosťou studio b52 s.r.o. Bratislava, ktorá tvorí prílohu č. 1 k týmto súťažným podkladom a podľa právoplatných stavebných povolení vydaných pre túto stavbu Mestom Nitra. Ide o rekonštrukciu existujúcej administratívnej budovy Daňového úradu v Nitre, ktorá sa nachádza na Vodnej ulici č.33 v Nitre. Dôvodom je odstránenie nevyhovujúceho technického stavu budovy, ktorá už nespĺňa stavebno-technické a energetické požiadavky, ale hlavne tiež aj potreba účelného využitia obostavaného priestoru budovy a jeho rozšírenia na administratívne účely, s vytvorením kancelárií pre umiestnenie pracovníkov v novovybudovaných pracovných priestoroch v podkroví zrekonštruovanej strechy budovy Ide o zhotovenie stavebných prác na investičnej akcii DÚ Nitra,Vodná ul.- rekonštrukcia budovy a to podľa projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby v nasledovnej skladbe: A Sprievodná správa B Súhrnná technická správa D Koordinačná situácia stavby SO 01 DÚ Nitra 010 Architektúra a stavebná časť 012 Protipožiarna ochrana 020 Statika 030 Vykurovanie a rozvod chladu 060 Zdravotechnika 080 Elektroinštalácia SO 02 Parkovisko a spevnené plochy SO 03 Odvodnenie a ORL SO 04 Osvetlenie parkoviska SO 05 Sadové úpravy

Doplňujúce informácie

1.) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2.) Záujemca si súťažné podklady vyžiada na základe písomnej žiadosti. V prípade záujmu o osobné prevzatie súťažných podkladov, záujemca si prevezme súťažné podklady na kontaktnom mieste. Úradné hodiny kontaktného miesta sú v pracovných dňoch pondelok až piatok, od 8.30 do 14.00. Na základe takto doručenej žiadosti o súťažné podklady bude každému záujemcovi umožnený prístup k súťažným podkladom a všetkým ďalším dokumentom patriacim k zadávanej zákazke v elektronickej forme po jeho prihlásení na portáli https://www.ezakazky.sk/frsr. Projektová dokumentácia stavby a výkaz výmer stavby je prístupná na portáli https://www.ezakazky.sk/frsr. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné identifikačné údaje záujemcu (názov, poštová adresa, ak je doručovacia poštová adresa iná, tak i doručovacia poštová adresa, elektronická adresa určená pre oficiálnu komunikáciu v tomto postupe zadávania zákazky, IČO, údaje osoby oprávnenej konať v tomto postupe zadávania zákazky v mene záujemcu, telefonický kontakt a elektronická adresa tejto osoby). 3.) V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 4.) Ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky vo formáte .pdf v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 5.) Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 8.30 do 14.00 hod., kedy je možné doručovať písomnosti osobne.