Vyhlásené obstarávanie

Myjava, rozšírenie kanalizácie Myjava - 1. etapa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Myjava
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
864 326,71
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45232400-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. Október 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
21. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ultima Ratio s.r.o., Seberíniho 1, 821 03 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky dobudovanie kanalizačnej siete v meste Myjava - Turá Lúka, časť Hoštáky, pripojenie novovybudovanej časti na existujúcu sieť, vykonanie funkčných skúšok a jej uvedenie do prevádzky. Bližšia špecifikácia sa nachádza v časti B.1 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu/uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 2. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná Slovenská agentúra životného prostredia a príjemcom pomoci, ktorým je Objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok . V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, Objednávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 3. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodávaním, prácami, službami a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 4. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 5. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. 6. Osobitné zmluvné podmienky: 6.1 Dodávateľ je povinný pred podpisom zmluvy o dielo na základe vyzvania Objednávateľom a.vinkulovať na bankovom účte Dodávateľa finančné prostriedky alebo poskytnúť bankovú záruku vo výške 5 % z ceny diela bez DPH, alebo b.zložiť na účet objednávateľa sumu vo výške 5 % z ceny diela bez DPH ako výkonovú záruku. Nezloženie výkonovej záruky bude považované za odmietnutie uzatvorenia zmluvy zo strany Dodávateľa. 6.2 Dodávateľ je povinný uzavrieť pred podpisom zmluvy o dielo poistenie zodpovednosti za škodu platné počas celej doby realizácie projektu. Výška poistenia je minimálne v hodnote ceny diela s DPH. Nepredloženie dokladu o uzavretí poistenia zodpovednosti za škodu bude považované za odmietnutie uzatvorenia zmluvy zo strany Dodávateľa.