Vyhlásené obstarávanie

Výstroj - historické rovnošaty pre Čestnú stráž prezidenta Slovenskej republiky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
25 680,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35811300-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
28. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
28. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ministerstvo obrany SR, Akvizičná agentúra.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie historickej rovnošaty pre Čestnú stráž prezidenta Slovenskej republiky. Historická rovnošata je určená na použitie pri slávnostných príležitostiach, pri vítaní významných návštev prezidenta SR a na prezentáciu armády počas štátnych sviatkoch.

Doplňujúce informácie

1) Otváranie ponúk sa vykoná dňa a na adrese podľa IV.2.4 tejto výzvy. 2) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcom na základe žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady musí byť vyhotovená v písomnej forme v slovenskom jazyku a doručená verejnému obstarávateľovi v lehote na prijímanie žiadosti o súťažné podklady na adresu uvedenú v bode I.1. tejto výzvy. Ak bude žiadosť o súťažné podklady doručená elektronickými komunikačnými prostriedkami, musí záujemca o súťažné podklady doručiť žiadosť do troch dní od odoslania žiadosti elektronickými prostriedkami prostredníctvom kuriéra, pošty, alebo osobne.V žiadosti o súťažné podklady záujemca okrem iného uvedie svoju presnú adresu, meno kontaktnej osoby, ako aj telefonický a e-mailový kontakt. Súťažné podklady verejný obstarávateľ poskytne záujemcom podklady poštou, alebo na požiadanie elektronickou formou prostredníctvom e-mailu. 3) Doplňujúce informácie týkajúce sa bodu IV.3.8.) tejto výzvy Podmienky otvárania obálok. Nakoľko verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní na zostavenie poradia ponúk otváranie ponúk bude v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. 4) Komunikácie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom jazyku. 5) Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v súťažných podkladoch, musia vyť v ponuke predložené ako originály, alebo úradne overené kópie týchto dokumentov, pokiaľ nie je určené inak. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, predloží ekvivalentný doklad vydaný orgánom zriadeným v krajine jeho pôvodu v origináli, alebo úradne overenej kópii s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka. 6) Výsledkom zadania zákazky bude uzatvorenie Kúpnej zmluvy. 7) Úspešný uchádzač pred podpisom kúpnej zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi na výzvu danú elektronickými prostriedkami alebo písomne a v určenej lehote: Originál alebo úradne osvedčenú kópiu Vyhlásenia o zhode na položky predmetu zákazky č.1 až 5. oddielu B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladoch. 8) Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 9) V bode II.3 Trvanie zmluvy alebo lehota dodania - nemá byť uvedené začatie:4.9.2015, ide o chybu formulára bez uvedenia začatia nemôže byť odoslaný formulár.