Predmetom zákazky je dodanie historickej rovnošaty pre Čestnú stráž prezidenta Slovenskej republiky. Historická rovnošata je určená na použitie pri slávnostných príležitostiach, pri vítaní významných návštev prezidenta SR a na prezentáciu armády počas štátnych sviatkoch.
1) Otváranie ponúk sa vykoná dňa a na adrese podľa IV.2.4 tejto výzvy. 2) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcom na základe žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady musí byť vyhotovená v písomnej forme v slovenskom jazyku a doručená verejnému obstarávateľovi v lehote na prijímanie žiadosti o súťažné podklady na adresu uvedenú v bode I.1. tejto výzvy. Ak bude žiadosť o súťažné podklady doručená elektronickými komunikačnými prostriedkami, musí záujemca o súťažné podklady doručiť žiadosť do troch dní od odoslania žiadosti elektronickými prostriedkami prostredníctvom kuriéra, pošty, alebo osobne.V žiadosti o súťažné podklady záujemca okrem iného uvedie svoju presnú adresu, meno kontaktnej osoby, ako aj telefonický a e-mailový kontakt. Súťažné podklady verejný obstarávateľ poskytne záujemcom podklady poštou, alebo na požiadanie elektronickou formou prostredníctvom e-mailu. 3) Doplňujúce informácie týkajúce sa bodu IV.3.8.) tejto výzvy Podmienky otvárania obálok. Nakoľko verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní na zostavenie poradia ponúk otváranie ponúk bude v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. 4) Komunikácie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom jazyku. 5) Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v súťažných podkladoch, musia vyť v ponuke predložené ako originály, alebo úradne overené kópie týchto dokumentov, pokiaľ nie je určené inak. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, predloží ekvivalentný doklad vydaný orgánom zriadeným v krajine jeho pôvodu v origináli, alebo úradne overenej kópii s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka. 6) Výsledkom zadania zákazky bude uzatvorenie Kúpnej zmluvy. 7) Úspešný uchádzač pred podpisom kúpnej zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi na výzvu danú elektronickými prostriedkami alebo písomne a v určenej lehote: Originál alebo úradne osvedčenú kópiu Vyhlásenia o zhode na položky predmetu zákazky č.1 až 5. oddielu B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladoch. 8) Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 9) V bode II.3 Trvanie zmluvy alebo lehota dodania - nemá byť uvedené začatie:4.9.2015, ide o chybu formulára bez uvedenia začatia nemôže byť odoslaný formulár.