Vyhlásené obstarávanie

Prestavba a prístavba – „Ubytovacie zariadenie Villa Zoja


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
DOGAS Group, s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 127 578,28
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. November 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
4. December 2015
Dátum otvárania ponúk:
4. December 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Support and Consulting s.r.o., Soblahovská 7262, 911 01 Trenčín
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % % Cena v eurách bez DPH
  • 30 % % Lehota výstavby v pracovných dňoch

Opis obstarávania

Prestavba a prístavba Ubytovacie zariadenie Villa Zoja. Zákazka pozostáva z prestavby a prestavby k existujúcim objektom (budova materskej škôlky, kotolňa, sklady) na pozemku investora v k.ú. Pravenec, okr.: Pievidza. Prestavba a prístavba nebude delená na etapy. Stavba predstavuje vybudovanie: -Ubytovacieho zariadenia -Spevnených plôch a napojenie na verejnú komunikáciu viď samostatná časť projektovej dokumentácie -Úprava okolia stavby (parková výsadba a drobná architektúra) Podrobný popis zákazky je v projektovej dokumentácii s výkazom výmer, ktorá je prílohou súťažných podkladov. Ponuku je potrebné vypracovať podľa priloženého výkazu výmer. V prípade, že v projektovej dokumentácii, alebo výkaze výmer bude konkrétny typ tovaru, alebo výrobca je možné v ponuke použiť ekvivalentný tovar rovnakej, alebo vyššej kvality za predpokladu, že nedôjde k zhoršeniu kvalitatívnych parametrov uvedenej položky. V prípade nesplnenia ktorejkoľvek minimálnej požiadavky na technické parametre predmetu obstarávania bude ponuka uchádzača z verejného obstarávania vylúčená.

Doplňujúce informácie

Kontaktná osoba: Ing. Jana Konrád Skibová, tel.č.: 0918 960 506 Kontaktný email: prestavbavillazoja@gmail.com Úradné hodiny kontaktnej osoby verejného obstarávateľa: Pondelok - piatok: 9:00 - 15:00 Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu. Uchádzačom sa odporúča účasť na obhliadke. Obhliadka sa bude realizovať 10-ty deň pred termínom predloženia ponuky 24.11.2015 od 9:00 hod do 11:00 hod. Účasť na obhliadke je potrebné nahlásiť kontaktnej osobe najneskôr deň pred obhliadkou do 10:00 hod. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia nasledovnej podmienky : 1. ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 písm. a) až d); 2. ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2); 3. ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie, resp. v prípade nepridelenia finančných prostriedkov na predmet obstarávania. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi NFP. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov súbory vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ZVO. V súvislosti s § 155q ods. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 18 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015. V súvislosti s § 45 ods. 9 bude úspešný uchádzač povinný na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.