Vyhlásené obstarávanie

Vzdelávanie zamestnancov CALL CENTRUM


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenský plynárenský priemysel, akciová spoločnosť
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
62 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
80500000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. November 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
25. November 2015
Dátum otvárania ponúk:
25. November 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
sídlo verejného obstarávateľa podľa oddielu I.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 60 bodov % 2. Cena
  • 40 bodov % 1. Kvalita
  • 20 bodov % 1.3. Referencie lektorov
  • 10 bodov % 1.2. Nahrávka kurzu "crosselingový predaj"
  • 10 bodov % 1.1. Počet odškolených kurzov uvedených v zozname poskytnutých služieb

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb vzdelávania prostredníctvom kurzov pre zamestnancov spoločnosti SPP zaradených na rôznych pracovných pozíciách CALL CENTRA SPP (ďalej len CC): Operátor call centra- začiatočník: kurz č. 1 - Umenie komunikovať, kurz č. 2 - Telefonická komunikácia, kurz č. 3 - Pravidlá písomnej a e-mailovej komunikácie, kurz č. 4 - Riešenie ťažkých situácií v telefonickom rozhovore, kurz č. 5 - Predajné zručnosti, Operátor call centra - pokročilý: kurz č. 6 - Cross selling, kurz č. 7 - Riešenie problémov a konfliktov - zvládanie stresu, kurz č. 8 - Zákaznícka vernosť, Supervízor: kurz č. 9 - Cross selling, kurz č. 10 - Supervízor ako mentor, Vedúci a tema leader: kurz č. 11 - Vedenie tímu, kurz č. 12 - Motivácia tímu, kurz č. 13 - Riešenie problémov a rozhodovanie, kurz č. 14 - Koučing a mentoring.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom na webovej stránke ww.uvo.gov.sk vo svojom profile verejného obstarávateľa. V zmysle § 34 ods. 15 verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemca, ktorý si prevzal Súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, písomne oznámil (prostredníctvom e-mailu) túto skutočnosť kontaktným osobám uvedeným v bode I. s uvedením minimálne nasledujúcich náležitostí: obchodný názov, sídlo, IČO záujemcu, kontaktné údaje záujemcu a dátum prevzatia súťažných podkladov z profilu verejného obstarávateľa. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcami sa bude uskutočňovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. V zmysle ustanovenia § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ využíva oprávnenie postupovať v tomto verejnom obstarávaní podľa ust. § 18 v znení účinnom do 31.októbra 2015. Dorozumievacím jazykom v súťaži je slovenský alebo český jazyk. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu údajov a ich úplnosť. Komunikáciu a odovzdávanie podkladov medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi možno uskutočňovať písomne listinnou formou doručovanou prostredníctvom poštovej prepravy alebo doručovanou osobne, elektronicky formou emailových správ, alebo telefonicky, alebo ich kombináciou. Písomnou formou sa rozumie akékoľvek vyjadrenie pozostávajúce zo slov alebo čísiel, ktoré možno čítať, reprodukovať a následne odovzdať ďalej vrátane informácií, ktoré sú prenášané (posielané a prijímané) a uložené elektronickými prostriedkami. Verejný obstarávateľ preferuje elektronickú písomnú formu komunikácie. Elektronická komunikácia (t.j. e-mailom) alebo telefonicky alebo ich kombináciou je neprípustná pri: - oznámení o vylúčení uchádzača/ponuky; - pri doručení ponúk; - pri zmene alebo doplnení ponúk a pri predkladaní dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti; - žiadostiach o predloženie, vysvetlenie alebo doplnenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti a pri žiadostiach o vysvetlenie ponúk; - oznámeniach o vyhodnotení ponúk; - uplatnení revíznych postupov. V uvedených postupoch sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. Lehota na doručenie žiadostí o doplnenie a vysvetlenie informácií uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch je do 16.11.2015 do 12.00 hod. Žiadosti môžu byť doručené osobne do podateľne verejného obstarávateľa, poštovou zásielkou, kuriérom alebo e-mailom na adrese: jana.kristofova@spp.sk a daniela.viglaska@spp.sk. Verejný obstarávateľ preferuje elektronickú formu komunikácie. Za moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s ktorých doručením zákon spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní. Lehota na predkladanie ponúk uplynie dňa 25.11.2015 o 12.00 hod. Ponuky uchádzačov je potrebné doručiť na adresu: Slovenský plynárenský priemysel, a.s. Ing. Jana Krištofová Mlynské nivy 44/a 825 11 Bratislava Slovenská republika V prípade osobného doručenia do podateľne bude návrh prevzatý na vyššie uvedenej adrese v nasledovných hodinách: Pondelok 8.00 - 13.00 hod Utorok 8.00 - 13.00 hod Streda 11.00 - 16.00 hod Štvrtok 8.00 - 13.00 hod Piatok 8.00 - 13.00 hod Pre posúdenie zachovania lehoty na predkladanie ponúk je rozhodujúci čas, v ktorom bola zásielka doručená verejnému obstarávateľovi. Riziko oneskoreného doručenia ponuky znáša uchádzač. Uchádzač je povinný predložiť ponuku v jednom vyhotovení v listinnej podobe a v elektronickej podobe spolu s prílohami, ako aj všetky ostatné požadované doklady, dokumenty uvedené v tejto Výzve na predkladanie ponúk verejného obstarávania a v Súťažných podkladoch. Uchádzač predloží ponuku v jednom (1) samostatnom, nepriehľadnom a uzavretom obale (obálke) tak, aby bola zabezpečená neporušiteľnosť a integrita jednotlivých častí. Táto obálka bude obsahovať osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné (obálka č. 1) a oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritéria (obálka č. 2). Vonkajší obal ponuky musí byť uzatvorený a označený požadovanými údajmi: a) obchodné meno a adresa verejného obstarávateľa, b) identifikácia uchádzača (jeho obchodný názov a adresa sídla alebo miesta podnikania), v prípade skupiny, uviesť: "Skupina dodávateľov" a určenie vedúceho člena skupiny, c) označenie "PODLIMITNÁ ZÁKAZKA - NEOTVÁRAŤ", d) označenie heslom verejného obstarávania "Vzdelávanie zamestnancov CC". V prípade, ak obálka s ponukou nebude zreteľne označená vyššie uvedeným označením a heslom alebo nebude na nej čitateľne uvedený obchodný názov a adresa uchádzača, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo ju nepovažovať za obálku s doručenou súťažnou ponukou a ponuku v nej obsiahnutú nezaradiť do súťaže. Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie Rámcovej dohody o poskytovaní služieb vzdelávanie zamestnancov CALL CENTRA, s ktorýmkoľvek uchádzačom, ktorý splní podmienky účasti a náležitostí ponuky a po vyhodnotení ponúk sa umiestni na niektorom z prvých troch miest v poradí uchádzačov a jeho ponuka neobsahuje hodnotu plnenia o viac než 20%, než je hodnota plnenia uchádzača ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí (v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní § 100, ods. 7), písm. c)). Rozhodujúcim kritériom na uzavretie Rámcovej dohody spomedzi uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvých troch miestach bude, najvyšší počet bodov získaných za subkritérium Kvalita. Uchádzač je povinný pred podpisom Rámcovej dohody poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie Rámcovej dohody, ktorú preukáže zápisom svojich konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod. Register končených užívateľov výhod sa zverejňuje na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Rámcová dohoda bude uzatvorená na 1 rok s možnosťou opcie na 1 rok. Ďalšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.