Vyhlásené obstarávanie

Nadstavba materskej školy J. Kráľa, 2 triedy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Stupava
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
198 438,83
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
20. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Zasadačka Mestského úrad Stupava, Hlavná 1, 900 31 Stupava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková cena zákazky spolu s DPH
  • 30 % Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa diela pre realizáciu nadstavby materskej školy J. Kráľa. Predmet zákazky pozostáva zo stavebného objektu SO 01 Nadstavba materskej školy J. Kráľa 2 triedy. Umiestnenie objektu nadstavby MŠ je navrhované na prístavbe materskej školy. Objekt sa realizáciou pričleňuje k jestvujúcemu dvojpodlažnému objektu MŠ a nastaví sa na prístavbu MŠ. Bližšia špecifikácia je v súťažných podkladoch, ktorých prílohou je projektová dokumentácie a výkaz výmer.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08:30 h. do 12:00 h na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa. Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v 1x originál dokladov a na pamäťovom médiu v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava). 4. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 5. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. (Ak nebudú RL s uvedením objemu tak to pôjde von). Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 6. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1) III.1.2) III.1.3) tejto výzvy ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Uvedené nebráni tomu, aby verejný obstarávateľ po ponuky v prípade dôvodných pochybností požiadať uchádzača o predloženie konkrétnych dokladov, ktorými by sa preukázala pravdivosť tvrdení uvádzaných v čestnom vyhlásení. 7. Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť nadobudne nasledujúci deň po dni zverejnenia zmluvy na webovom sídle verejného obstarávateľa. 8. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe verejný obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na pamäťovom médiu vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 10. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo realizovať zákazku na základe objednávky vystavenej voči zhotoviteľovi a to v závislosti od finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. Realizácia zákazky by mala prebiehať v termíne od 6/2016. 11. Lehota viazanosti je do 30.06.2016. 12. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 10 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) za dielo ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 13. Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk. Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Predmetom elektronickej aukcie sú určené kritéria pre vyhodnotenie ponúk, a to: a) najnižšia cena za celý predmet zákazky. Uchádzači budú v elektronickej aukcii zadávať ceny s DPH. b) Kritérium č. 2 (Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch) nie je aukčným kritériom a uchádzačom bude iba zobrazené, bez možnosti úpravy. 14. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorí má v Registeri konečných užívateľov výhod (ďalej len RKUV) zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých osoby podľa § 27 ods. 2/§ 28 ods. 2 majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod. Pri skupine dodávateľov má povinnosť zápisu do RKUV každý člen skupiny. 15. V súvislosti s § 155q odst. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude Verejný obstarávateľ postupovať podľa § 18 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015. 16. Uchádzač je povinný predložiť ako súčasť ponuky aj náležitosti zmluvy o dielo, t.j. prílohy k ZoD, tak ako je bližšie uvedené v súťažných podkladoch.