Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia administratívnej budovy s.č.227 na bytový dom, Trstená


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trstená
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 275 081,38
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
11. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Trstená, Bernolákova 96/8, 028 01 Trstená, zasadačka na poschodí. Otváranie ponúk a časti ponúk "Ostatné" je neverejné a uskutoční sa bez účasti uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa uskutoční v lehote podľa zákona.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia administratívnej budovy na bytový dom vrátane zmeny stavby pred dokončením. Riešený objekt je obdĺžnikového tvaru dĺžky 36,75m a šírky 14,72m s plochou strechou. Pozostáva zo suterénu a štyroch nadzemných podlaží. Projektová dokumentácia rieši rekonštrukciu budovy a zmenu stavby pred dokončením, ktorej predmetom je zmena dispozičného riešenia a zmena administívnej časti objektu na bytové jednotky. Členenie stavby na stavebné objekty: SO 01 Zmena stavby pred dokončením - Rekonštrukcia administratívnej budovy s.č.227 na bytový dom SO 02 Dažďová kanalizácia SO 03 Spevnené plochy

Doplňujúce informácie

1.Kompletné súťažné podklady si záujemcovia môžu stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa. 2. Záujemcovia môžu o zaslanie súťažných podkladov požiadať v stanovenej lehote aj písomne, na e-mailovej adrese: obstaravanie@temako.sk, alebo žiadosť zaslať poštou na adresu uvedenú v oddiele I, Príloha A.II) tejto výzvy. 3.Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať názov predmetu zákazky, identifikačné údaje záujemcu ( názov a sídlo záujemcu, IČO, DIČ, kontaktnú osobu, číslo telefónu, e-mailovú adresu,ap). 4. Súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o súťažné podklady. 5.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 6.Náklady spojené s účasťou v súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť aj skupina dodávateľov v súlade s §31 zákona o verejnom obstarávaní. 8.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku, pokiaľ by všetky hodnotené ponuky výrazne prekročili finančný limit predpokladanej hodnoty zákazky. 9.Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby. 10.Úspešný uchádzač je povinný pred podpisom zmluvy predložiť doklad o uzatvorenom poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky, minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky (originál alebo úradne osvedčená kópia zmluvy alebo potvrdenia príslušnej poisťovne), ktorý bude následne tvoriť prílohu Zmluvy o dielo. 11. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom/uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom/mi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač/uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač/uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 12.Účinnosť zmluvy medzi objednávateľom a zhotoviteľom je podmienená schválením finančných prostriedkov od poskytovateľa (MDVaRR SR a ŠFRB) 13.V súvislosti s § 155q odst. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 18 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.