Vyhlásené obstarávanie

Kamerový systém v obci Vysoká


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Vysoká
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
77 985,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35125300-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
4. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80 % Cena za cely predmet zakazky v EUR s DPH
  • 20 % Doba realizacie

Opis obstarávania

Predmetom zakazky je vybudovanie digitalneho kameroveho systemu a distribucnej siete vratane vypracovania projektovej dokumentacie navrhu riesenia bezpecnostneho kameroveho systemu. Blizsia specifikacia predmetu zakazky je uvedena v sutaznych podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Ziadost o sutazne podklady zaujemca doruci len elektronicky na emailovu adresu: info@wiseplan.sk Po doruceni ziadosti budu zaujemcovi elektronicky zaslane sutazne podklady. Sutazne podklady sa zaujemcovi poskytnu vyhradne elektronicky formou e-mailu, verejny obstaravatel nebude poskytovat zaujemcom sutazne podklady v listinnej podobe. 2. Sutazne podklady su zaujemcom k dispozicii i na profile verejneho obstaravatela, ktory je zriadeny v sulade s § 113 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani. 3. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predkladanim ponuky znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci verejnemu obstaravatelovi, a to bez ohladu na vysledok verejneho obstaravania. 4. Splnenie podmienok ucasti mozno preukazat cestnym vyhlasenim uchadzaca alebo zaujemcu, pricom doklady, preukazujuce splnenie podmienok ucasti predklada verejnemu obstaravatelovi uspesny uchadzac podla § 44 ods. 1 v case a sposobom, urcenym verejnym obstaravatelom. 5. Doklady, ktorymi uchadzac preukazuje splnenie podmienok ucasti musia byt predlozene v originaly alebo ich uradne osvedcene kopie. 6. V zmysle § 45 ods. 1 zakona o verejnom obstaravani verejny obstaravatel nesmie uzavriet zmluvu s uchadzacom alebo uchadzacmi, ktori nemaju v registri konecnych uzivatelov vyhod zapisanych konecnych uzivatelov vyhod alebo ktorych subdodavatelia podla § 45 odsek 10 zakona o verejnom obstaravani, ktori su verejnemu obstaravatelovi znami v case uzavretia zmluvy, nemaju v registri konecnych uzivatelov vyhod zapisanych konecnych uzivatelov vyhod. Verejny obstaravatel zaroven nesmie uzavriet zmluvu s uchadzacom, alebo uchadzacmi, pokial osoby podla § 27 ods. 2, ktorych financne zdroje uchadzac alebo uchadzaci vyuzili na preukazanie financneho a ekonomickeho postavenia, alebo osoby podla § 28 ods. 2, ktorych technicke a odborne kapacity uchadzac alebo uchadzaci vyuzili na preukazanie technickej sposobilosti alebo odbornej sposobilosti, nemaju v registri konecnych uzivatelov vyhod zapisanych konecnych uzivatelov vyhod. 7. V casti II.3.Trvanie zmluvy alebo lehota dodania tejto vyzvy na predkladanie ponuk verejny obstaravatel uvadza predpokladanu lehotu dodania (maximalnu dobu realizacie) a to 150 kalendarnych dni. Verejny obstaravatel stanovil, ze doba realizacie (lehota dodania) je kriteriom c. 2 na vyhodnotenie ponuk. 8. Akakolvek komunikacia medzi verejnym obstaravatelom a zaujemcami bude prebiehat prostrednictvom kontaktneho miesta verejneho obstaravatela. V pripade zaujmu o osobne dorucenie ponuk verejny obstaravatel odporuca dohodnut si termin minimalne 1 pracovny den vopred a to telefonicky u kontaktnej osoby verejneho obstaravatela.