Vyhlásené obstarávanie

Revitalizácia verejných priestranstiev postihnutých povodňami v obci Jalovec


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Jalovec
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
967 617,69
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233120-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Jún 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
18. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia komunikácií, chodníkov, mosta, vybudovanie lávky a námestia. Povrchy komunikácií vykazujú rôzny stupeň poškodenia, verejné priestranstvá a osvetlenie sú v nevyhovujúcom stave a verejné hygienické zariadenie vyžaduje nevyhnutne rekonštrukciu. Stavba bude pozostávať z nasledovných stavebných objektov: SO-01a Revitalizácia námestia - spevnené plochy SO-01b Revitalizácia námestia - prvky drob.architektúry SO-01c Revitalizácia námestia - verejné osvetlenie SO-01d Revitalizácia námestia - sadové úpravy SO-01e Revitalizácia námestia - prístrešok s terasou SO-02 Cestné komunikácie - rekonštrukcia SO-03abd Pešie komunikácie - rekonštrukcia SO-03c Pešie komunikácie - novonavrhované SO-03e Pešie komunikácie - rampa so schodiskom-rekonštrukcia SO-04a Spevnené plochy - rekonštrukcia SO-04b Spevnené plochy - novonavrhované SO-05a Obecný park I. - spevnené plochy SO-05b Obecný park I. - prvky drob.architektúry SO-05c Obecný park I. - verejné osvetlenie SO-05d Obecný park I. - sadové úpravy SO-06a Obecný park II. - spevnené plochy SO-06b Obecný park II. - prvky drob.architektúry SO-06c Obecný park II. - verejné osvetlenie SO-06d Obecný park II. - sadové úpravy SO-07 Verejné hygienické zariadenie - rekonštrukcia SO-08a Detské ihrisko - spevnené plochy SO-08b Detské ihrisko - prvky drob.architektúry SO-08c Detské ihrisko - verejné osvetlenie SO-09 Lávka - rekonštrukcia SO-10 Most - rekonštrukcia SO-11 Prístrešok pre odpadové hospodárstvo Všetky použité materiály pri výstavbe budú zodpovedať požadovanej kvalite a nebudú mať negatívny vplyv na životné prostredie. Pri realizácií asfaltových krytov sa musia dodržať Technicko kvalitatívnej podmienky - Dodávka asfaltových zmesí nasledovne: Podľa TKP č. 6 Hutné asfaltové zmesi (1.6.2011) bod 10.2. Doprava asfaltových zmesí. Dopravná vzdialenosť je limitovaná klimatickými podmienkami v mieste výroby a kladenie asfaltovej zmesi. Vzdialenosť stavby od obaľovacej súpravy nesmie byť väčšia ako 60 km, resp. pri časovom vyjadrení nesmie doprava asfaltových zmesí trvať viac ako 90 min. Podrobný opis predmetu obstarávania je popísaný v súťažných podkladoch a v projektovej dokumentácii pre realizáciu stavby.

Doplňujúce informácie

1.Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov. - § 39 ods. 5 zák. č. 25/2006. 2. Ponuku v zmysle súťažných podkladov treba predložiť v uzatvorenej obálke s označením " SÚŤAŽ - JALOVEC - NEOTVÁRAŤ!" v lehote na predkladanie ponúk . V prípade skupiny sa uvedie obchodné meno a sídlo vedúceho člena skupiny s výrazným označením "vedúci člen" a obchodné meno a sídlo všetkých ostatných členov. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné. Ponuky musia byť predložené v písomnej forme v jednom vyhotovení a súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Daná požiadavka je podľa §18a zákona o verejnom obstarávaní. Ponuku doručí záujemca na adresu: SQM s. r. o., Partizánska 71, Banská Bystrica. Pri osobnom doručení na adresu: SQM s. r. o., Partizánska 71, Banská Bystrica, 2. poschodie v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00 hod, Verejný obstarávateľ odporúča, aby ponuka predložená uchádzačom bola riadne skompletizovaná a zviazaná , bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda aby tvorila jeden celok, za ktorý sa považuje knižničná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátom, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou uchádzača, alebo rýchloviazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou uchádzača. 3. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené ináč. 4. Súťažné podklady si možno prevziať počas pracovných dní v čase od 08.00 do 15.00 h. aj osobne po dohode s kontaktnou osobou. Prestávka na obed 11:00 - 12.00 hod. Kontaktná osoba Ing. Tomáš Klibáni, tel.: +421 908 911 329 . 5. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné doručiť na adresu: SQM s. r. o., Partizánska 71, Banská Bystrica. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o. i. uvedie svoju presnú adresu a kontakty: č. tel., a e-mail a spôsob prevzatia súťažných podkladov (napr. osobne alebo poštovou prepravou). Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. Žiadosť o súťažné podklady možno podať aj telefonicky. Telefonicky podaná žiadosť musí byť potvrdená písomne pred uplynutím lehoty na jej predloženie. 6. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu realizovaných prác. Prevod v prípade inej meny kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. Prepočet vykoná uchádzač tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. Prevod z SKK konverzným kurzom 30,126 SKK/EUR. 7. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané:31.12.2014. 8. Všetky doklady a dokumenty tvoriace žiadosť o účasť musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. 9. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, predložená ponuka musí byť podpísaná štatutárnym orgánom každého člena skupiny dodávateľov alebo zástupcom člena skupiny dodávateľov, ktorý je oprávnený konať v mene člena skupiny dodávateľov v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu. 10. Verejný obstarávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o obchodnom tajomstve a o informáciách označených ako dôverné, ktoré mu uchádzač alebo záujemca poskytol; na tento účel uchádzač alebo záujemca označí, ktoré skutočnosti sú obchodným tajomstvom. Za dôverné informácie je na účely tohto zákona možné označiť výhradne technické riešenia a predlohy, návody, výkresy, projektové dokumentácie, modely, spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny a vzory. Ustanoveniami prvej a druhej vety nie sú dotknuté ustanovenia tohto zákona, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať úradu dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi, obstarávateľovi a úradu zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa tohto zákona a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu. 11. Uchádzač v ponuke ocení určené položky podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Akákoľvek zmena položiek je neprípustná. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR pre každú položku. Všetky ceny uvádzané v ponukách uchádzačov žiadame uviesť v aj elektronickej forme v xls. formáte alebo ekvivalent zavzorcovaný funkciou ROUND na dve desatinné miesta. 12. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že za včas doručenú požiadavku vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 13. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetných prác mal najneskôr v posledný pracovný deň predchádzajúci dňu odovzdania staveniska uzatvorené: a.) poistenie proti poškodeniu alebo zničeniu majetku iných osôb spôsobené činmi alebo nedbalosťou zhotoviteľa; b) poistenie proti usmrteniu alebo zraneniu osôb spôsobené činmi zhotoviteľa alebo jeho nedbalosťou; c) poistenie proti poškodeniu diela a materiálov počas výstavby. 14. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom. 15. Pred podpisom zmluvy s úspešným uchádzačom verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač preukázal zabezpečenie Technicko kvalitatívnej podmienky - Dodávka asfaltových zmesí nasledovne: Podľa TKP č. 6 Hutné asfaltové zmesi (1.6.2011) bod 10.2. Doprava asfaltových zmesí. Dopravná vzdialenosť je limitovaná klimatickými podmienkami v mieste výroby a kladenie asfaltovej zmesi. Vzdialenosť stavby od obaľovacej súpravy nesmie byť väčšia ako 60 km, resp. pri časovom vyjadrení nesmie doprava asfaltových zmesí trvať viac ako 90 min. 16. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ prác je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.