Vyhlásené obstarávanie

Vybudovanie miestnej komunikácie – nový stavebný obvod VINICE – 2. časť v obci Svätý Peter


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Svätý Peter
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
143 933,38
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233140-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Jún 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
11. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obec Svätý Peter, Obecný úrad, Hlavná č. 2, 946 57 Svätý Peter
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Jedná sa o vybudovanie miestnej komunikácie a chodníka pre chodcov nový stavebný obvod VINICE 2. časť

Doplňujúce informácie

1.Kompletné súťažné podklady vrátane projektovej dokumentácie a výkazu výmer sú zverejnené v lehote na predkladanie súťažných ponúk na adrese: http://ulozto.sk/xWSECYqP/kompletne-sutazne-podklady-mk-novy-stavebny-obvod-vinica-2-cast-svaty-peter-zip 2.Dorozumievanie medzi obstarávateľskou organizáciou a uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom e-mailu na adrese: vo.csintalan@gmail.com. Písomná komunikácia sa použije iba v prípade problémov pri elektronickej komunikácii. Telefonické dorozumievanie je prípustné len na dohodnutie termínu prehliadky miesta. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie poskytnutej spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jej obsah, bude vyžiadané potvrdenie vo vytlačenej forme do troch dní, pričom rozhodujúca bude písomná forma. 3.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči obstarávateľskej organizácii, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom vyhotovení, jednej písomnej kópie a jednej naskenovanej elektronickej kópie na CD/DVD nosiči v strojovo čitateľnom formáte PDF za účelom jej zaslania ÚVO podľa § 9 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom KRITÉRIÁ a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky označenú slovom OSTATNÉ. 5.Zhotoviteľ je povinný pred podpisom zmluvy o dielo zložiť na účet Objednávateľa finančnú zábezpeku na plnenie diela vo výške 10.000,00 EUR ako inštitút zábezpeky na zhotovenie diela predmetu zmluvy a jeho dokončenie, jeho kvalitu, včasnosť a dodržanie ostatných zmluvných podmienok včítane ceny. Uvedenú zábezpeku bude Objednávateľ môcť použiť na hradenie nedorobkov, vád, penále podľa zmluvy o dielo, ako aj na prípadné dokončenie diela predmetu zmluvy. Zábezpeka bude vrátená Zhotoviteľovi do 3 dní od protokolárneho prevzatia diela bez vád. 6.Vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v oznámení použitom ako výzva na súťaž, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázateľne bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk alebo lehoty na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, inak v primeranej lehote.