Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie upratovacích služieb a služieb zimnej údržby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Košice
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
39 999,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90910000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Jún 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
8. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Košice, Staničné námestie č.9, 042 11 Košice, 6. poschodie, č. dverí 610 zasadacia miestnosť.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania sú upratovacie , čistiace služby a služby zimnej údržby, v čase plnenia, v určenom mieste plnenia a v rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch. Na výkon služieb je poskytovateľ povinný použiť vlastné technické a materiálové vybavenie. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť pravidelnú kontrolu svojich zamestnancov a osôb, ktoré na výkon služieb použije, ako aj pravidelnú kontrolu kvality nimi vykonávanej služby a zároveň zodpovedá za bezúhonnosť týchto osôb. CHARAKTERISTIKA OBJEKTOV A ROZSAH POSKYTOVANÝCH SLUŽIEB: Celková podlahová plocha: 10534,88 m2 a)Staničné námestie 9, Košice Priestory: prízemie (okrem priestorov kuchyne a jedálne) + 8 poschodí Celková plocha: 4 282 m2 Z toho približná plocha kobercov: cca. 2500 m2 Počet sociálnych zariadení - miestností: 20 Podlahovina na chodbách: homogénna vinylová podlahovina (s PUR povrchovou úpravou) b)Popradská 74, Košice Priestory: prízemie (vrátane skladov a archívu) + 4 poschodia Celková plocha: 2 278 m2 Z toho približná plocha kobercov: cca. 80 m2 Počet sociálnych zariadení - miestností: 11 Podlahovina na chodbách: PVC podlahovina + dlažba c)Žižkova 21, Košice Priestory: prízemie (okrem priestorov kuchyne a jedálne) + 6 poschodí Celková plocha: 2 110 m2 Počet sociálnych zariadení - miestností: 15 Podlahovina na chodbách: PVC podlahovina + dlažba d)Archív Krmanova č.18, Košice Priestory : prízemie + poschodie Celková plocha (bez pavlače a nádvoria):821 m2 Podlahovina: parkety + dlažba Pavlač:55,25 m2 Nádvorie:134,14 m2 (plocha nádvoria a pavlače nie je zahrnutá do celkovej plochy 9927,56 m2) e)Archív Dvorkinova č.7, Košice Priestory: prízemie + poschodie Celková plocha:436,56 m2 Podlahovina: koberec (prízemie)+ dlažba (poschodie) f)Zádielska č.2, Košice Priestory: prízemie + 1 poschodie Celková plocha: 607,32 m2 Z toho približná plocha kobercov:cca. 221,63 m2 Počet sociálnych zariadení - miestností: 4 Podlahovina na chodbách:PVC podlahovina + dlažba Zákazka zahŕňa ČASŤ A: bežné upratovacie práce (denné, týždenné, mesačné, polročné, upratovanie archívov), ČASŤ B:mimoriadne upratovacie práce (služby nad rámec bežných upratovacích prác v rozsahu a periodicite podľa potreby na základe objednávky ČASŤ C: zimná údržba (zahŕňa najmä odpratávanie snehu, poľadovice, posyp posypovými materiálmi, odvoz snehu v prípade kalamitnej situácie, odpratanie zvyškov snehu a posypového materiálu po skončení zimnej sezóny)

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ poskytne tieto súťažné podklady buď v listinnej podobe alebo v elektronickej podobe, a to iba vo verzii pdf. V prípade ak záujemca nepotvrdí do 24 hod. od zaslania súťažných podkladov elektronickými prostriedkami ich prijatie, budú mu tieto zaslané aj v listinnej podobe. Prevzatie SÚŤAŽNÝCH PODKLADOV z PROFILU VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA požaduje bezodkladne verejný obstarávateľ nahlásiť emailom na adrese františek.viktorius@upsvr.gov.sk s uvedením dátumu prevzatia uvedených súťažných podkladov, z dovodu zabezpečenia doručovania vysvetlenia. Zhotoviteľ sa zaväzuje že počas plnenia zmluvy bude vlastniť platný certifikát systémov manažérstva kvality podľa ISO 9001, resp. jeho ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality s možnosťou využitia zabezpečenia kvality vyplývajúcej z európskych noriem, a bude vlastniť platný certifikát systému riadenia rizík BOZP OHSAS 18001 prípadne možný ekvivalent. Verejný obstarávateľ akceptuje predloženie certifikátov vydaných nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem uchádzačom. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. V súvislosti s podmienkou účasti na predloženie certifikátu systému riadenia kvality a certifikátu systému environmentálneho manažérstva verejný obstarávateľ poukazuje na skutočnosť, že za dôkazy rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie certifikátov podľa § 29 a § 30 zákona o verejnom obstarávaní jednoznačne nemožno považovať príručku kvality, resp. príručku environmentálneho riadenia, žiadosť o certifikáciu, ani potvrdenie preukazujúce, že žiadateľ je v konaní o udelenie certifikátu. Teda nemožno ako dôkaz o plnení požiadaviek normy prijať akékoľvek potvrdenia, vyhlásenia alebo podobné doklady deklarujúce plnenie požiadaviek normy. Jediným akceptovateľným dokladom by mohlo byť potvrdenie samotného certifikačného orgánu, ktorý vykonal posúdenie vhodnosti zavedeného systému manažérstva kvality, ale v tom čase ešte z nejakých dôvodov nestihol vydať samotný certifikát za podmienky, že bol ukončený proces posudzovania plnenia požiadaviek normy, prípadne správa z auditu vykonaného podľa požiadaviek príslušnej normy verejným obstarávateľom, obstarávateľom, alebo ním poverenou organizáciou, za predpokladu, že by z tejto správy vyplývalo, že preverovaná organizácia spĺňa požiadavky príslušnej normy. Uchádzač je povinný pri podpísaní zmluvy splniť požiadavku verejného obstarávateľa a predložiť mu zoznam zamestnancov, ktorí budú poskytovať dohodnutú službu, vrátane zamestnancov, ktorí budú vykonávať kontrolnú činnosť za dodávateľa. Zoznam bude obsahovať ich mená a priezviská. Uchádzač je povinný zabezpečiť, aby dohodnutú službu poskytovali bezúhonné osoby. Uchádzač musí v referenčných listoch uviesť finančnú hodnotu v EUR. Ak je v referenčnom liste uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom (prepočet kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. (Platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.) Skupina dodávateľov sa riadi podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. V prípade navýšenia služieb bude verejný obstarávateľ postupovať v zmysle § 58 písm. i).