Vyhlásené obstarávanie

Založenie orechového sadu- obstaranie techniky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
PROGREEN s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
112 277,37
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16000000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Jún 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
2. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Neverejné otváranie časti ponúk označenej ako "Kritéria" sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona. Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné a časti ponúk označených ako "Kritériá" sa uskutoční na kontaktnej adrese Octigon, a.s., Prievozská 4D, Apollo Business Center II, blok E, 821 09 Bratislava podľa bodu I.1. tejto výzvy na predkladanie ponúk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmet zákazky je rozdelený na dve časti: Časť č. 1: traktor kolesový poľnohospodársky; čelný nakladač na traktor; traktorový náves; sadová okopávačka; ťahaný axiálny rosič Časť č. 2: kosačka Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Predmet zákazky je rozdelený na nasledovné časti: Časť 1: traktor kolesový poľnohospodársky; čelný nakladač na traktor; traktorový náves; sadová okopávačka; ťahaný axiálny rosič Číselný kód pre hlavný predmet zo Spoločného slovníka obstarávania (CPV): Hlavný predmet: 16000000-5- Poľnohospodárske stroje Doplňujúce predmety: 16700000-2- Traktory/ťahače Časť č. 2: kosačka Číselný kód pre hlavný predmet zo Spoločného slovníka obstarávania (CPV): Hlavný predmet: 16000000-5- Poľnohospodárske stroje Doplňujúce predmety: 16310000-1- Kosačky Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku na jednu časť alebo všetky časti predmetu zákazky. Predpokladaná hodnota zákazky je 112 277,37 EUR bez DPH, z toho pre Časť 1 je predpokladaná hodnota zákazky 101 293,00 EUR bez DPH a pre Časť 2 je predpokladaná hodnota zákazky 10 984,37 EUR bez DPH. Ďalšie informácie o predmete zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa bodov III.1.1, III.1.2 a III.1.3 výzvy môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ môže podľa § 33 ods. 5 zákona pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uchádzačov a členov skupiny dodávateľov, ktorí sú obchodnou spoločnosťou, požiadať, aby predložili zoznam všetkých svojich spoločníkov a známych akcionárov, nie starší, ako 60 dní, s uvedením ich mena a priezviska, obchodného mena alebo názvu, adresy pobytu alebo sídla, identifikačného čísla alebo dátumu narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom alebo českom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1), t.j. matiaskova@octigon.sk alebo písomne na adrese kontaktného miesta, t.j. Octigon, a.s., Prievozská 4D, Apollo Business Center II, blok E, 821 09 Bratislava. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, ale odporúča uchádzačom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Lehota uvedená v bode IV.2.4 tejto výzvy sa vzťahuje na otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné". Všetky doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie. Vzhľadom na fakt, že predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EÚ, verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom zmluvu s odkladacou podmienkou účinnosti zmluvy od uzavretia zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP). Verejný obstarávateľ si v prípade neposkytnutia nenávratného finančného príspevku vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s úspešným uchádzačom. V bode II.3. (TRVANIE ZMLUVY ALEBO LEHOTY USKUTOČNENIA) tejto výzvy je uvedená lehota na dodanie predmetu zákazky v dĺžke 1 mesiaca od uzatvorenia zmluvy. Text v tomto bode nie je možné modifikovať, a preto uvádzame presnejšie podmienky dodania: Trvanie zmluvy alebo lehota dodania predmetu zákazky je: do 1 mesiaca odo dňa účinnosti zmluvy. Pre účely zadávania tejto podlimitnej zákazky sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 7 ods. 2 zákona.