Predmet zákazky je rozdelený na dve časti: Časť č. 1: traktor kolesový poľnohospodársky; čelný nakladač na traktor; traktorový náves; sadová okopávačka; ťahaný axiálny rosič Časť č. 2: kosačka Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Predmet zákazky je rozdelený na nasledovné časti: Časť 1: traktor kolesový poľnohospodársky; čelný nakladač na traktor; traktorový náves; sadová okopávačka; ťahaný axiálny rosič Číselný kód pre hlavný predmet zo Spoločného slovníka obstarávania (CPV): Hlavný predmet: 16000000-5- Poľnohospodárske stroje Doplňujúce predmety: 16700000-2- Traktory/ťahače Časť č. 2: kosačka Číselný kód pre hlavný predmet zo Spoločného slovníka obstarávania (CPV): Hlavný predmet: 16000000-5- Poľnohospodárske stroje Doplňujúce predmety: 16310000-1- Kosačky Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku na jednu časť alebo všetky časti predmetu zákazky. Predpokladaná hodnota zákazky je 112 277,37 EUR bez DPH, z toho pre Časť 1 je predpokladaná hodnota zákazky 101 293,00 EUR bez DPH a pre Časť 2 je predpokladaná hodnota zákazky 10 984,37 EUR bez DPH. Ďalšie informácie o predmete zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa bodov III.1.1, III.1.2 a III.1.3 výzvy môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ môže podľa § 33 ods. 5 zákona pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uchádzačov a členov skupiny dodávateľov, ktorí sú obchodnou spoločnosťou, požiadať, aby predložili zoznam všetkých svojich spoločníkov a známych akcionárov, nie starší, ako 60 dní, s uvedením ich mena a priezviska, obchodného mena alebo názvu, adresy pobytu alebo sídla, identifikačného čísla alebo dátumu narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom alebo českom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1), t.j. matiaskova@octigon.sk alebo písomne na adrese kontaktného miesta, t.j. Octigon, a.s., Prievozská 4D, Apollo Business Center II, blok E, 821 09 Bratislava. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, ale odporúča uchádzačom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Lehota uvedená v bode IV.2.4 tejto výzvy sa vzťahuje na otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné". Všetky doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie. Vzhľadom na fakt, že predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EÚ, verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom zmluvu s odkladacou podmienkou účinnosti zmluvy od uzavretia zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP). Verejný obstarávateľ si v prípade neposkytnutia nenávratného finančného príspevku vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s úspešným uchádzačom. V bode II.3. (TRVANIE ZMLUVY ALEBO LEHOTY USKUTOČNENIA) tejto výzvy je uvedená lehota na dodanie predmetu zákazky v dĺžke 1 mesiaca od uzatvorenia zmluvy. Text v tomto bode nie je možné modifikovať, a preto uvádzame presnejšie podmienky dodania: Trvanie zmluvy alebo lehota dodania predmetu zákazky je: do 1 mesiaca odo dňa účinnosti zmluvy. Pre účely zadávania tejto podlimitnej zákazky sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 7 ods. 2 zákona.