Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a prístavba Hasičskej stanice v Holíči


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
313 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45216121-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. Jún 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
1. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Na adrese podľa bodu I. výzvy v zasadacej miestnosti č. 420.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je dokončenie rekonštrukcie a prístavby Hasičskej stanice v Holíči v rozsahu upraveného výkazu výmer a spracovanej projektovej dokumentácie. 1.1.Stavba rieši rekonštrukciu existujúcich garáži. Súčasne bude vykonané zateplenie fasády, výmena garážových vrát a kompletná rekonštrukcia interiéru, pričom budú riešené aj zdravo-technické inštalácie, elektroinštalácia a vzduchotechnika v garážach. Rekonštruovaný bude aj vykurovací systém, pričom stanica zostáva naďalej napojená na jestvujúcu kotolňu vykurovania. Súčasne nepostačujúce priestory budú riešené prístavbou garáži vybudovaný bude aj chýbajúci priestor na umývanie hasičskej techniky. 1.2.V súčasnosti sú čiastočne zrealizované základy a časť obvodových múrov, v existujúcom objekte je čiastočne zrealizované zateplenie, elektroinštalácia a oprava vnútorných omietok 1.3.Stavba je členená na stavebné objekty: SO 01 Hlavný objekt Rekonštrukcia AB Prístavba garáže SO 02 Kanalizačná prípojka SO 03 Cesty a terénne úpravy SO 04 Prípojka ELEKTRO Práce budú realizované počas prevádzky hasičskej stanice.

Doplňujúce informácie

1.Obhliadka miesta predmetu zákazky sa uskutoční dňa 24.6.2014 o 10:00 hod. na mieste - areál HS v Holíči, Štúrova 1, 908 51 Holíč, Zraz pred vstupom do objektu. 2.Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva 3.V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ požaduje pred podpisom zmluvy, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii tohto predmetu zákazky. 4.Ďalšie osobitné podmienky: Úspešný uchádzač bude povinný pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania predložiť: 4.1.Doklad preukazujúci uzatvorenie poistenia pre prípad zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s činnosťou alebo vzťahom uchádzača a jeho subdodávateľov s platnosťou po celú dobu trvania zmluvy o dielo na poistnú sumu minimálne 190 000 Eur. 4.2.originály alebo úradne overené kópie dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona pre každého subdodávateľa uvedeného v zozname subdodávateľov v prílohe č. 4 k návrhu zmluvy o dielo 4.3.úradne overenú kópiu oprávnenia podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov ( ďalej len zákon o BOZP ), resp. osvedčenia alebo preukazu podľa § 16 zákona o BOZP na preukázanie oprávnenia vykonávať činnosti na vyhradených technických zariadeniach podľa vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. a to na nasledovný rozsah : 4.3.1.montáž, oprava a údržba, odborné prehliadky a skúšky tlakových zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu ZoD 4.3.2.montáž, oprava a údržba, odborné prehliadky a skúšky elektrických zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu ZoD 4.3.3.montáž, oprava a údržba, odborné prehliadky a skúšky zdvíhacích zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu ZoD 4.4.úradne overenú kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho vydaného na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. úradne overenú kópiu osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby pre osobu uvedenú v čl. IX bod 9.10 tejto ZoD. V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009, tzn. bez označenia odborného zamerania, žiada verejný obstarávateľ spolu s osvedčením predložiť aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania. 4.5.Doklad o zložení finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa vo výške 15 % z ceny za dielo uvedenej v čl. V. bod 5.1 a) návrhu zmluvy o dielo vrátane DPH, ktoré budú slúžiť ako kaucia na zabezpečenie záväzku uchádzača na riadne a včasné plnenie povinností uchádzača zo zmluvy o dielo. Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa v Štátnej pokladnici, na číslo účtu SK59 8180 0000 0070 0018 0074. Ako variabilný symbol uvedie uchádzač svoje IČO. 5.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu VI. 2. výzvy v dvoch výtlačkoch okrem dokladov uvedených v bode 4.2. a 4.5. výzvy, ktoré budú predložené v jednom výtlačku. 6.Náklady spojené s uzatvorením poistenia podľa bodu 4.1. výzvy a predložením všetkých dokladov požadovaných v tomto bode znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7.V prípade, že úspešný uchádzač pred podpisom zmlúv v lehote podľa § 45 ods .(9) zákona nepredloží doklady alebo dokumenty uvedené v bode 4. výzvy, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa zákona a predmetných súťažných podkladov (najmä bodu. 36.3.) 8.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa (odkaz uvedený v bode I. výzvy) , na ktorom verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom v rámci tohoto verejného obstarávania. 9.Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomne faxom, emailom (vo formáte pdf a pod. - podpísaná žiadosť) alebo poštou ( v prípade zaslania žiadosti faxom a emailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou ) na adrese uvedenej v bode I. 1. výzvy). Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, alebo poštovou zásielkou. V žiadosti žiadame uviesť telefonický, faxový kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si záujemca súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08,00 hod. - 11,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom verejného obstarávateľa ( Peter Šimeček, Mgr. Kačincová) uvedeným v bode I. výzvy. Pri nesplnení stanovených podmienok nebudú súťažné podklady poskytnuté.