Vyhlásené obstarávanie

Nákup a dodávka zariadení práčovne - Domov pri kríži, Bratislava


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Domov pri kríži
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
33 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39713200-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
8. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
8. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Domov pri kríži, Pri kríži 26, 841 02 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 50% % Celková cena s DPH
  • 30% % Lehota dodania tovarov v kalendárnych dňoch
  • 20% % Nástup na servisný zásah

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovarov pre práčovňu verejného obstarávateľa v nasledovnom množstve a špecifikáciách: 1/Práčka profesionálna 11kg - 2ks 2/Práčka profesionálna 14kg - 2ks 3/Sušička profesionálna 11kg el. - 2ks 4/Sušička profesionálna 13kg el. - 1ks 5/Žehlič profesionálny korytový - 1ks Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava, montáž a zaškolenie obsluhy na všetky produkty, t.j. uchádzač zahrnie všetky položky do kalkulácie ceny.

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva na adrese: Ing. Branislav Vojtek Sibírska 41, 080 01 Prešov uvedené v bode I.1, V žiadosti musia byť uvedené nasledujúce údaje: a) identifikácia tejto súťaže - číslo oznámenia vo vestníku, b) identifikácia záujemcu : obchodný názov, sídlo a IČO záujemcu c) kontaktná osoba s uvedením telefonického a e-mailového kontaktu, ktorá bude záujemcu zastupovať pri komunikácii na túto zákazku, d) podpis štatutára podľa registrácie, resp. osobou oprávnenou konať za záujemcu/uchá- dzača na základe splnomocnenia, ktoré bude súčasťou žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 2. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne alebo zaslané poštovou zásielkou. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady po doručení písomnej žiadosti a to osobne v pracovné dni v čase od 8.00 do 14.00 hod. na kontaktnom mieste Ing. Branislav Vojtek,Sibírska 41, 080 01 Prešov alebo mu budú zaslane poštou. V prípade osobného prevzatia si záujemca súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08:00 hod. 14:00 hod.. Obedňajšia prestávka je od 11:30 hod. do 12:30 hod. Dátum a hodinu osobného prevzatia súťažných podkladov dohodne záujemca s kontaktnou osobou Ing. Branislav Vojtek, mobil 0948 833 575. 3. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, pri ktorej verejný obstará- vateľ zabezpečí potvrdenie o doručení predmetného dokumentu a záujemca/uchádzač je povinný stanoveným spôsobom potvrdiť prijatie písomnosti. Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje pri poskytovaní, vysvetľovaní súťažných podkladov a pri vysvetľovaní ponuky. Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady v elektronickej forme. Mailová adresa pre elektronickú komunikáciu je: ing.vojtekbranislav@gmail.com. Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma, a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách. 4. Verejný obstarávateľ požaduje ponuku predložiť v takom vyhotovení takej väzbe, ktorá mu umožní ponuky skenovať v celom obsahu a rozsahu. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov okrem predloženia ponuky v origináli i predloženie kópie ponuky na elektronickom nosiči vo formáte .pdf z dôvodu zverejnenia ponuky uchádzačov v centrálnom registri verejného obstarávania podľa § 9 zákona o VO. 5. V prípade, ak záujemca pošle oskenovanú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov e-mailom, verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie žiadosti prostredníctvom pošty do troch dní odo dňa zaslania žiadosti emailom. Ak záujemca nesplní vyššie uvedený postup, súťažné podklady mu nebudú poskytnuté. 6.Všetky záležitosti bližšie neuvedené v tejto výzve a súťažných podkladoch sa riadia ustanoveniami zákona c. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platnom v čase vyhlásenia verejného obstarávania. 7. Trvanie zmluvy uvedené v bode II.3 je odo dňa podpisu zmluvy. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž , neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade, ak všetky ponuky presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky, alebo ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené a nebolo možné ich predvídať. 9. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa §31 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní. 10.Súťažnú ponuku uchádzač predkladá v listinnej podobe a doručuje ju na kontaktnú adresu Ing. Branislav Vojtek, Sibírska 41,080 01 Prešov