Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia centrálnej časti kaštieľa v Seredi


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Sereď
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 156 218,13
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
5. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
5. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
EkoAuris, s.r.o., Duchnovičovo nám. 1, 080 01 Prešov
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Účelom stavby je rekonštrukcia centrálnej časti kaštieľa v Seredi, časti západného krídla a bastiónu. Rekonštrukciou budú dotknuté dve podlažia klasicistickej úpravy budovy a schodiska v západnom krídle po schodisko na zlome bastiónu a východnej časti krídla kaštieľa. Rekonštrukciou sa získajú priestory pre mestské múzeum a knižnicu, v ktorých budú aj reprezentačné priestory mesta.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže 2. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s vyhlasovateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči vyhlasovateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 3. V prípade osobného doručovania sa odporúča vopred oznámiť zámer doručenia telefonicky kontaktnej osobe pre zabezpečenie prítomnosti. 4. v súlade s § 49a ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní SP budú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO vrátane všetkých doplnení, vysvetlení a pod. 5. pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu. 6. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom. 7. Upozornenie pre uchádzačov: V prípade ak na kontaktnej adrese je možné získať aj súťažné podklady pre iné zákazky podobného charakteru, a uchádzač má v úmysle požiadať o viacero súťažných podkladov, je nevyhnutné, aby uchádzač požiadal o každé zo súťažných podkladov v samostatnej obálke. Táto povinnosť platí aj v prípade doručovania iných písomností!