Vyhlásené obstarávanie

Nápravná údržba prístrojov a zariadení radiačnej kontroly


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
194 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50410000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
12. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
12. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nápravná údržba (servis, oprava) a kalibrácie zariadení a systémov radiačnej ochrany a rádiochémie v kontrolovaných pásmach V1, A1, TSÚ RAO, MSVP, RÚ RAO a FS KRAO a v areáli jadrových zariadení. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Časť prác bude vykonávaná v kontrolovanom pásme Objednávateľa. Pri prácach vykonávaných v kontrolovanom pásme Objednávateľa, si tento vyhradzuje právo na poskytnutie nevyhnutne potrebných osobných ochranných pracovných prostriedkov Poskytovateľovi s tým, že Objednávateľ je následne oprávnený fakturovať Poskytovateľovi odplatu za poskytnutie nevyhnutne potrebných osobných ochranných pracovných prostriedkov, ktoré sú pracovníci Poskytovateľa v zmysle platnej legislatívy povinní používať pri prácach v kontrolovanom pásme Objednávateľa vykonávaných na základe platného R-príkazu. Odplata za poskytnutie osobných ochranných pracovných prostriedkov je stanovená vo výške 24,51 EUR bez DPH za každého pracovníka Poskytovateľa a za každý deň práce v kontrolovanom pásme bez ohľadu na dĺžku pobytu v kontrolovanom pásme a počet vstupov konkrétneho pracovníka Poskytovateľa za daný deň. Ostatné podmienky práce v kontrolovanom pásme sa riadia príslušnými ustanoveniami Bezpečnostných a technických podmienok obchodnej spoločnosti JAVYS a.s. b) Poskytovateľ berie na vedomie, že predmet plnenia bude sčasti financovaný z prostriedkov Národného jadrového fondu (ďalej len NJF). Úhradu fakturovaného základu dane (cena bez DPH) v tomto prípade je Objednávateľ povinný vykonať bezodkladne po pripísaní finančných prostriedkov z NJF na jeho bankový účet. Objednávateľ nie je v omeškaní s úhradou faktúry, pokiaľ nemá príslušné finančné prostriedky z NJF pripísané na svojom bankovom účte. c) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. d) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. e) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. f) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. g) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO. h) Údaj uvedený v bode II.3. tejto výzvy na predkladanie ponúk Začatie: 1.9.2014 je len orientačný a závisí od skutočného termínu podpísania zmluvy. Obdobie, na ktoré sa zmluva uzatvára: doba určitá a trvá odo dňa nadobudnutia účinnosti do 31.12.2014.