Vyhlásené obstarávanie

Nákup inovatívnych technológií - KANVOD, spol. s r.o.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
KANVOD spol. s r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
380 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33141625-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
29. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Výber dodávateľa/dodávateľov na dodanie techniky pre pneuservis, konkrétne na zabezpečenie: Diagnostiky motorov PKW (1 ks), Diagnostiky motorov LKW (1 ks); Meranie a nastavovanie geometrie náprav ( 1 ks); Pneuservis pre osobné vozidlá ( 1 ks); Pneuservis pre nákladné vozidlá (1 ks); Servisný prístroj na klimatizácie (1 ks); Kompresorovňa (1 ks); Výdaj nového oleja a zber starého oleja ( 1 ks); Dovybavenie dielní ; Mobilný pneuservis pre nákladné vozidlá ( 1 ks). Podrobnejší opis je v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 8:30 h. do 12:00 h na kontaktnej adrese Osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní. Žiadosť o súťažné podklady bude e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov a 1 x kópia ponuky totožná s originálom a na CD) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: "Nákup inovatívnych technológií - KANVOD, spol. s r.o._PONUKA - NEOTVÁRAŤ!", poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava). 4.Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 5. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 6. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá Osobe podľa § 7 ZoVO úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným Osobou podľa § 7 ZoVO. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 7. Kúpna zmluva nadobudne účinnosť schválením procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 8. Uchádzač v zmluvných podmienkach uvedie, že: "strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 9.Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe Osoba podľa § 7 ZoVO žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 10. Osoba podľa § 7 ZoVO si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 11. Kupujúci neposkytne žiaden preddavok.12.Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané je do 31.12.2014. 13. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 5% z ponúknutej ceny (vrátane DPH) podrobnejšie v súťažných podkladoch. 14. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.15. kupujúci bude požadovať od úspešného uchádzača aby v prípade poruchy na zariadeniach bola porucha odstránená na mieste do 24 hodín od jej nahlásenia. Pravidelné školenia pracovníkov v školiacich strediskách Kupujúceho minimálne 1 x za rok.