Vyhlásené obstarávanie

Oprava a údržba nákladných vozidiel


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestské lesy Košice a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
80 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50114000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
29. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 50 % zľava z ceny certifikovaného náhradného dielu v %
  • 30 % cena/hodina práce (normohodina) v Euro
  • 20 % zľava z ceny originálneho náhradného dielu v %

Opis obstarávania

Zabezpečenie služieb servis a oprava nákladných motorových vozidiel (zn. MAN, MERCEDES, IVECO, MITSUBISHI, TATRA), v rozsahu; pravidelný servis motorových vozidiel, zabezpečenie prehliadok v rámci STK a emisných kontrol CO, zabezpečenie vynútených opráv.Predmet zákazky je delený na časti: Časť 1. Oprava a údržba vozidiel zn. MITSUBISHI Časť 2. Oprava a údržba vozidiel zn. MAN Časť 3. Oprava a údržba vozidiel zn. MERCEDES Časť 4. Oprava a údržba vozidiel zn. IVECO Časť 5. Oprava a údržba vozidiel zn. TATRA Uchádzačom sa umožňuje predloženie ponuky na jednu, dve a viac, alebo na všetky časti zákazky súčasne. Výsledkom verejnej súťaže môže byť uzavretie viacerých rámcových dohôd rôznymi uchádzačmi úspešnými uchádzačmi jednotlivých častí zákazky.

Doplňujúce informácie

Dátum a čas uvedený v bode IV.2.4 sa vzťahujú na otváranie časti ponúk označené ako "Ostatné". Toto otváranie ponúk bude neverejné. Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti doručenej poštovou zásielkou, mailom alebo osobne na adrese verejného obstarávateľa. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov ich bude verejný obstarávateľ poskytovať každý pracovný deň v čase od 8:00 do 14:30 hod. Pre záujemcov sa odporúča, aby si vyžiadali súťažné podklady v takom časovom horizonte (do 17.7.2014), ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si tým, v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili aj dostatočný časový priestor na jeho použitie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať listovú zásielku za doručenú aj v prípade ak ju uchádzač v lehote do troch dní od oznámenia prepravcu o uložení zásielky na pošte neprevezme.