Vyhlásené obstarávanie

Dodanie poľnohospodárskych strojov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Radovan Čičko - REGNUM
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
46 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
17. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
1.maja 20, Modra
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena za dodanie predmetu zákazky
  • 20 % Lehota dodania tovaru v kalendárnych dňoch odo dňa doručenia záväznej objednávky objednávateľom
  • 10 % Nástup na záručný a pozáručný servis a technickú podporu vyjadrený v hodinách od momentu nahlásenia poruchy predávajúcemu

Opis obstarávania

Verejný obstarávateľ má záujem o dodanie poľnohospodárskych strojov a to: 1 ks MULČOVAČ a/alebo 1 ks SÚPRAVA NA PÁSOVÝ HERBICIDNI POSTREK a/alebo 1 ks ROSIČ a/alebo 1 ks KULTIVÁTOR a/alebo 1ks TRAKTOR Technická špecifikácia požadovanej techniky resp. ich technická špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch časť B.1 Opis predmetu zákazky

Doplňujúce informácie

- Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky dodanie poľnohospodárskych strojov alebo je možné predložiť ponuku na osobitné časti, časť 1 a/alebo časť 2 a/alebo časť 3 a/alebo časť 4 a/alebo časť 5: - Časť 1: kultivátor a/alebo Časť 2 : rosič a/alebo Časť 3 : mulčovač a/alebo Časť 4 : súprava na pásový herbicidní postrek a/alebo Časť 5: traktor -Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH : Časť 1: kultivátor 4.500,- € Časť 2 : rosič 5.500,- € Časť 3: mulčovač 6.000,- € Časť 4 : súprava na pásový herbicidní postrek 2.000,- € Časť 5: traktor 28.000,- € -Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcovi na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta, alebo na základe žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu tomas.monosza@gmail.com - Žiadosť o zaslanie súťažných podkladov musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa - názov, adresa sídla, adresa doručovania , uvedený predmet žiadosti, meno referenta zodpovedného za žiadosť, jeho tel. číslo a emailová adresa, na ktorú sa súťažné podklady budú zasielať. -Po prijatí kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky vo formáte Pdf a word -Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy ak ich získajú v profile . V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje , resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien , resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. - Uchádzač ponuku predloží v listovej podobe osobne alebo zaslaním na poštovú adresu: Miloslav Bobík, Písecká 745/9, 990 01 Veľký Krtíš -Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku v prípade, keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať. - Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je dodávateľ, povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. -Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku EU- PRV 2007 2013 - V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. -Doklady a dokumenty požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako originály alebo ich úradné overené kópie, podpísané štatutárnym orgánom uchádzača podľa výpisu z OR a ŽL alebo splnomocnenou osobou. Pri splnomocnení je nutné predložiť plnú moc . Ponuka uchádzača musí byť predložené na na CD/DVD nosiči vo formáte jedného PDF súboru, bližšie špecifikované v súťažných podkladoch. -Pracovná doba verejného obstarávateľa v prac. Dni v čase od 09.00 hod, do 12.00 hod