Vyhlásené obstarávanie

IKT


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Súkromná hotelová akadémia
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
41 079,85
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
8. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
8. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ponuky v časti Ostatné budú otvárané v Súkromnej hotelovej akadémii, M. R. Štefánika 147, 01701 Považská Bystrica v kancelárii riaditeľky.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Všetky v opise predmetu obstarávania stanovené kritériá predstavujú iba minimálne parametre. 1POČÍTAČE 1.1Notebooky - 20ks notebookov s minimálnymi parametrami: -s výkonom dávajúcim minimálne skóre 5585 bodov pre Benchmark PassMark CPU Mark -6144MB DDR3, -15,6 Full HD, -64OGB pevný disk, -vrátane operačného systému 1.2 Tablety - 3 ks tabletov s minimálnymi parametrami: - 7 palcový displej, - 512 Ram, - 4GB interná pamäť, - vrátane operačného systému 1.3 Aplikačný softvér - 20 ks aplikačných softvérov s minimálnymi parametrami: -kancelársky balík obsahujúci programy na spracovanie dokumentov, tabuliek, prezentácii, elektronickej pošty -kompatibilný s dodaným operačným systémom na notebookoch v bode 1 časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu obstarávania -kancelársky balík musí byť kompatibilný s operačným systémom Windows XP a kancelárskym balíkom MS Office používaným na škole -vrátane inštalácie na notebooky -Licencia: OEM -Jazyk: slovenský -Nosič: DVD alebo PKC 2PREMIETACIA TECHNIKA 2.1Keramická tabuľa - 1 ks keramickej bielej tabule s minimálnymi parametrami: -biela magnetická projekčná plocha s rozmermi min. 120x240cm s vysoko kvalitným keramickým povrchom, -hliníkový rám so svetlošedými rohovými spojkami, -možnosť popisovať za sucha stieratelnými popisovačmi, -faktor jasu max. 1,2. 2.2Projekčné plátno - 3 ks projekčných plátien s minimálnymi parametrami: -Rozmer 244x244cm -Nastaviteľná dĺžka plátna 2.3Interaktívny dataprojektor - 6 ks interaktívnych dataprojektorov s minimálnymi parametrami: -Ultra krátka projekčná vzdialenosť -Rozlíšenie min. WXGA -Svetelný výkon min. 2600 ANSI lumenov -Kontrast 3000:1 -2x8W stereo reproduktory -Životnosť žiarovky 4000 hod. -Zobrazenie obrazu s uhlopriečkou 198cm zo vzdialenosti 52 cm. -Technológia LINK podporujúca 3D zobrazenie a HDMI. -2 interaktívne perá súčasťou 3 DIGITÁLNE VYUČOVANIE 3.1 Digitálne učebnice a cvičebnice (pre stredné odborné školy): a) Obchodná angličtina - digitálna cvičebnica zameraná na manažment, podnikanie a ekonomiku v anglickom jazyku Spolu 43ks b) Angličtina v cestovnom ruchu digitálna cvičebnica zameraná na hotelierstvo a služby cestovného ruchu Spolu 43 ks c) Čítanie s porozumením v anglickom jazyku digitálna sada učebnice a pracovného zošita Spolu 43 sád d) Čítanie s porozumením v nemeckom jazyku digitálna sada učebnice a pracovného zošita v nemčine Spolu 43 sád e) Interaktívna cvičebnica pre Podnikateľské zručnosti interaktívna cvičebnica pre odborné predmety Spolu 43 ks f) Interaktívna cvičebnica pre cestovný ruch interaktívna cvičebnica pre odborné predmety v cestovnom ruchu Spolu 43ks g) Interaktívna cvičebnica pre Hospodársku geografiu interaktívna cvičebnica pre odborné predmety Spolu 43ks 3.2 Interaktívne čítacie pero s funkciou hlasovacieho zariadenia 50 ks interaktívnych čítacích pier s funkciou hlasovacieho zariadenia - interaktívne čítacie pero s funkciou interaktívneho komunikačného zariadenia. 3.3 Prijímač na interaktívne čítacie pero - spolu 4 ks 3.4 Softvér k hlasovaciemu zariadeniu - školská licencia na využitie spolu s kódovanými knihami a interaktívnou tabuľou

Doplňujúce informácie

VI.2 1. Uchádzač môže predložiť ponuku buď na celý predmet zákazky alebo na niektorý resp. niektoré celky predmetu obstarávania. Za celok predmetu obstarávania sa považujú: (1) počítače, (2) premietacia technika a (3) digitálne vyučovanie s minimálnymi parametrami podľa časti Súťažných podkladov B.1 Podrobný popis predmetu. Predpokladaná hodnota zákazky pre jednotlivé celky: 1)Počítače: Notebook 20 ks 14.341,67 Eur bez DPH Tablet 3 ks - 148,05 Eur bez DPH Aplikačný softvér 20 ks 1.531,83 Eur bez DPH 2)Premietacia technika - Keramická tabuľa 1 ks 268,57 Eur bez DPH Projekčné plátno 3ks 390,98 Eur bez DPH Interaktívny dataprojektor 6 ks 8.419,30 Eur bez DPH 3)Digitálne vyučovanie - Digitálne učebnice a cvičebnice 301 ks 10.550,51 Eur bez DPH Interaktívne čítacie pero s funkciou hlasovacieho zariadenia 50 ks 2.216,11 Eur bez DPH Prijímač pre čítacie pero 4 ks 1.375,33 Eur bez DPH Školská licencia softvéru pre hlasovacie zariadenie 1.837,50 Eur bez DPH VI.2.2. Ponuka predložená uchádzačom sa bude skladať z dvoch častí, prvá časť ponuky označená ako Ostatné a druhá časť ponuky označená ako Kritériá a to v nasledovnom členení a rozsahu. Časť ponuky označená ako Ostatné musí obsahovať VI.2.2.1 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa časti A.2 súťažných podkladov, - V prípade skupiny dodávateľov preukazuje skupina dodávateľov splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne, splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného alebo ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje skupina dodávateľov spoločne. Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať tieto doklady: potvrdenia, doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnej súťaži, požadované v oznámení prostredníctvom ktorého bola vyhlásená verejná súťaž a podľa časti súťažných podkladov A.2 Podmienky účasti uchádzačov. - Zoznam takto predložených potvrdení, dokladov a dokumentov. Citovaný zoznam musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísaný každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny. - CD/DVD nosič, na ktorom budú naskenované všetky dokumenty, ktoré uchádzač predloží v rámci časti ponuky označenej ako Ostatné a to v 2 formách: a) vo forme identickej s časťou ponuky označenej ako Ostatné predloženej listinne dokumenty budú naskenované tak, aby obsahovali meno a priezvisko osôb, ktoré dokumenty podpísali, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, dátum podpisu, podpis týchto osôb a odtlačok pečiatky, b) vo forme pre potreby zverejňovania ponúk v profile a v Centrálnom registri dokumentov verejného obstarávania dokumenty budú naskenované tak, aby obsahovali meno a priezvisko osôb, ktoré dokumenty podpísali, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, dátum podpisu bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 16.1.1.4 Špecifikáciu záujemcu/uchádzača, a to uvedením názvu, štatutárneho zástupcu spoločnosti (konateľa firmy a pod.) v prípade, ak uchádzačom je obchodná spoločnosť, sídlo, IČO, DIČ, bankové spojenie, číslo účtu, kontaktnú adresu (ak je iná ako sídlo), e-mailovú adresu určenú na komunikáciu s obstarávateľom. VI.2.2.2. Časť ponuky označená ako Kritériá musí obsahovať: - Vyplnený návrh zmluvy podľa časti B.2 súťažných podkladov podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom, alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísaný každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny - Cenovú kalkuláciu podľa bodu 14 časti A1 súťažných podkladov uvedenú na vyplnenom formulári podľa časti B3 Súťažných podkladov podpísanú uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom, alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísaný každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny. - CD/DVD nosič, na ktorom budú naskenované všetky dokumenty, ktoré uchádzač predloží v rámci časti ponuky označenej ako Kritériá a to v 2 formách. Pri príprave tejto dokumentácie uchádzač dbá o to, aby na pamäťovom médiu neboli uvedené chránené informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov podľa zákona 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a údaje boli uvedené v súlade s §18a ZVO. a) identickej s časťou ponuky označenej ako Kritériá predloženej listinne dokumenty budú naskenované tak, aby obsahovali meno a priezvisko osôb, ktoré dokumenty podpísali, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, dátum podpisu, podpis týchto osôb a odtlačok pečiatky a b) vo forme pre potreby zverejňovania ponúk v profile a v Centrálnom registri dokumentov verejného obstarávania dokumenty budú naskenované tak, aby obsahovali meno a priezvisko osôb, ktoré dokumenty podpísali, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, dátum podpisu bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. VI.2.3. Uchádzač vloží ponuku do samostatnej obálky. Obálka ponuky musí byť uzatvorená a označená požadovanými údajmi: na obálke ponuky musia byť uvedené nasledovné údaje: a)adresu a označenie verejného obstarávateľa: Súkromná hotelová akadémia M. R. Štefánika 147, 01701 Považská Bystrica a b) adresu a označenie uchádzača a c) označenie súťaž neotvárať a d) označenie heslom verejnej súťaže IKT. VI.2.4. Uchádzači môžu svoje požiadavky na obstarávateľa uskutočňovať písomnou formou s výnimkou žiadosti o doručenie súťažných podkladov, ktorú môžu doručiť aj elektronicky na emailovej adrese obstarávateľa a žiadosti o vysvetlenie podkladov, ktorú musia predložiť tak v mailovej ako i písomnej forme, pričom za záväznú sa považuje písomná forma. Vo svojej žiadosti o doručenie súťažných podkladov uvedú aj adresu na doručovanie písomností, kam im obstarávateľ súťažné podklady odošle aj v písomnej forme najneskôr do 3 dní odo dňa doručenia elektronickej žiadosti. V prípade doručenia žiadosti o súťažné podklady len písomne uvedú aj e-mailovú adresu, prostredníctvom ktorej s nimi môže obstarávateľ komunikovať. VI.2.5. Bližšie informácie sú uverejnené v súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné aj v profile verejného obstarávateľa.