Detské ihrisko je navrhnuté na mieste existujúcej zníženej plochy starého ihriska. Táto plocha je v dezolátnom stave a je navrhnutá kompletne na odstránenie. Časť vyburaného materiálu sa použije na dosyp častí, ktoré nebudú znížené. Pri realizácii je preto potrebné časť vykopaného materiálu skladovať v centrálnej časti plochy a po vymurovaní oporného múrika sa použije na dosyp a následne sa dovezie zemný substrát a ten sa zatrávni. Navrhnuté nové ihrisko je taktiež zapustené do terénu a prístupné dvoma rampami. Oporný múrik je z DT tvárnic z betónovou vrchnou doskou. Tento múrik slúži ako mantinel a taktiež ako lavička. Na betónovej ploche je hlavné basketbalové ihrisko z osadenými košmi. Ihrisko je doplnené o dva stolnotenisové stoly. V rohoch ihriska sú navrhnuté vsakovacie jamy.
1. Vyžaduje sa ku dňu podpisu zmluvy predloženie potvrdenia o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom a overená kópia poistnej zmluvy vo výške zmluvnej ceny diela vrátane DPH. 2. Záručná doba je požadovaná 60 mesiacov. 3. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby v ponuke uviedli podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať tretím osobám, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok.spolu s čestným vyhlásením, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia predmetu zákazky bude spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 (tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy). Ak uchádzač nemá v úmysle zadať vykonanie časti prác na predmete zákazky subdodávateľom, predloží doklad ako negatívny, t.j. uchádzač v predloženom doklade vyslovene uvedie, že zabezpečenie uvedeného predmetu zákazky nebude plniť prostredníctvom subdodávateľov, doklad verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní. 4. V prípade predloženia dokladov na preukázanie podmienok účasti v inom ako slovenskom alebo českom jazyku uchádzač musí predložiť doklady v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka. Ponuka bude predložená v slovenskom jazyku. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám, finančným predpokladom, alebo sú neregulérne alebo inak neprijateľné, alebo ak sa zmenia okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie. 6. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady na základe podpísanej listinnej žiadosti zaslanou doručovateľom, alebo aj osobne na základe písomnej žiadosti. V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie obchodný názov a adresu sídla záujemcu, názov predmetu zákazky, meno a telefón kontaktnej osoby záujemcu, e-mail. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou. Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 8.00 h do 12.00 h.. 7. Žiadosť o vysvetlenie musí záujemca doručiť na kontaktné miesto v písomnej, listinnej podobe najneskôr do 26.08.2014. Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenia všetkým známym záujemcom bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti o vysvetlenie.