Vyhlásené obstarávanie

Zateplenie obvodového plášťa materskej škôlky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Radošina
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
36 340,70
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
17. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Radošina, Školská č. 416, 956 05 Radošina, zasadacia miestnosť na 1. poschodí
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena
  • 30 % Lehota výstavby

Opis obstarávania

Zateplenie obvodového plášťa materskej škôlky v obci Radošina v nasledovnom rozsahu: 1. Zateplenie fasády kontaktným zatepľovacím systémom 2. Rekonštrukcie bleskozvodu 3. Rekonštrukcia odvodnenia strechy (dažďové žľaby a zvody) 4. Výmena exteriérových parapetných dosiek z dôvodu zateplenia fasády

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti a zrealizovanej úhrady za súťažné podklady. 2. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, vrátane predkladania žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 3. Žiadosti o súťažné podklady prosíme doručiť elektronicky na adresu richard.lidik@gmail.com alebo poštou na adresu PROS&CONS, Pod Pánskym lesom 19, 951 01 Nitrianske Hrnčiarovce. 4. Žiadosť musí obsahovať identifikačné údaje žiadateľa/obchodné meno, adresu, IČO,DIČ/,kontaktnú osobu s kontaktnými údajmi určenú pre toto verejné obstarávanie. 4. Poistenie proti nepredvídateľnému a náhodnému poškodeniu stavebného diela, ktoré bude verejný obstarávateľ vyžadovať od úspešného uchádzača pred uzatvorením zmluvy vo výške min. 37 000,- eur, a to na celú dobu realizácie stavby, po protokolárne odovzdanie ukončeného diela verejnému obstarávateľovi bez závad a nedorobkov.