Vyhlásené obstarávanie

Preprava vyťaženej drevnej hmoty 2015-2017


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
LESY mesta Levoča, spol. s r.o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
200 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
77200000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
22. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie obálok s ponukami časť Ostatné je neverejné, uskutoční sa v súlade so Zákonom o verejnom obstarávaní na adrese Lesy mesta Levoča, spol. s r.o., Novoveská cesta 33, 053 01 Levoča v kancelárii konateľa spoločnosti. Otváranie obálok s ponukami časť Kritériá sa uskutoční len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené bude termín a miesto otvárania ponúk časť Kritériá oznámené v súlade s §41 Otváranie ponúk Zákona o verejnom obstarávaní.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služby naloženie, preprava a zloženie vyťaženej drevnej hmoty z odvozných miest v pôsobnosti verejného obstarávateľa na expedičný sklad verejného obstarávateľa (maximálna prepravná vzdialenosť do 30 km);nakladanie dreva na expedičnom sklade zo zeme na kamióny odberateľov; nakladanie dreva na vagóny na železničnej vlečke nachádzajúcej sa vo vzdialenosti do 1 km od expedičného skladu verejného obstarávateľa. Bližšie je predmet zákazky uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Výsledkom súťaže bude uzatvorenie Rámcovej dohody s jedným uchádzačom. Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady poštou na základe písomnej žiadosti záujemcu s jeho identifikačnými údajmi (meno/názov spoločnosti, adresa, IČO,) zaslanou na adresu verejného obstarávateľa alebo osobne v sídle spoločnosti od 7,00 hod. do 14,00 hod.. Ohliadka miesta predmetu zákazky je možná. Náklady spojené s ohliadkou znášajú záujemcovia bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ určuje ohliadku miesta plnenia predmetu zákazky dňa 16.10.2014 od 8.00 hod. do 13.00 hod. po predchádzajúcej dohode s p. Gildeinom, č. tel.: 053/4699741, kl. 6.