Vyhlásené obstarávanie

Revitalizácia verejných priestranstiev v Prievidzi


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Prievidza
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
760 582,08
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233120-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
26. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
26. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Alexander Rumanovský, Slnečná13, 974 04 Banská Bystrica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková cena zákazky spolu s DPH
  • 30 % Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa diela pre projekt: Revitalizácia verejných priestranstiev v Prievidzi. Predmetom je súbor objektov pre revitalizáciu verejných priestranstiev námestia s riešením chodníkov pre peších, parkovísk s obslužnou prejazdovou plochou a verejného osvetlenia na ulici J. C. Hronského v meste Prievidza. Dôvodom revitalizácie námestia je zlý technický a estetický stav spevnených plôch námestia. Členenie stavby na objekty: SO 01a Architektúra, spevnené plochy SO 02Elektroinštalácia verejné osvetlenie SO 03Prípojka vody a vodomerná šachta SO 04Ďažďová kanalizácia SO 05 Záhradné úpravy SO 06 Dopravné značenie Podrobnejší opis je v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 2. Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov a 1 x kópia ponuky totožná s originálom a na pamäťovom médiu v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: "Revitalizácia verejných priestranstiev v Prievidzi_PONUKA NEOTVÁRAŤ!", poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa (Alexander Rumanovský, Slnečná13, 974 04 Banská Bystrica). 3.Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 4. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 5. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 6. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku (ďalej NFP ), preto je zhotoviteľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 7.Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe verejný obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na pamäťovom médiu vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 9. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 10. Lehota viazanosti je do 31.12.2014. 11. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 10 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) za dielo ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 11. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom. 12. Pred podpisom zmluvy s úspešným uchádzačom verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač preukázal (zdokladoval) zabezpečenie Technicko kvalitatívnej podmienky - Dodávka asfaltových zmesí nasledovne: Podľa TKP č. 6 Hutné asfaltové zmesi (1.6.2011) bod 10.2. Doprava asfaltových zmesí. 13. Pri predkladaní dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (najmä v prípade uchádzačov zapísaných do zoznamu podnikateľov) odporúčame postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu verejného obstarávania č. 10/2013, ktoré je zverejnené na internetovej stránke Úradu verejného obstarávania. 14. Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk. Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Predmetom elektronickej aukcie sú určené kritéria pre vyhodnotenie ponúk, a to: a) najnižšia cena za celý predmet zákazky. Uchádzači budú v elektronickej aukcii zadávať ceny s DPH. b) Kritérium č. 2 (Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch) nie je aukčným kritériom a uchádzačom bude iba zobrazené, bez možnosti úpravy.