Vyhlásené obstarávanie

Údržba miestnych komunikácií v meste Zvolen na roky 2015-2018


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Zvolen
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 800 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45220000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
28. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
28. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je stavebná údržba miestnych komunikácií

Doplňujúce informácie

8. Zábezpeka 8.1.Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 54 000,- € (slovom: päťdesiatštyritisíc Eur). 8.2.Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Ak doklad o zložení zábezpeky nebude súčasťou ponuky, resp. ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa podľa bodov 8.4.1.1. a 8.4.1.2. alebo ak banková záruka nebude obsahovať náležitosti podľa bodu 8.4.2., bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený. 8.3.Spôsoby zloženia zábezpeky: 8.3.1.zložením finančných prostriedkov na bankový účet cudzích prostriedkov obstarávateľa prevodným príkazom alebo 8.3.2.poskytnutím bankovej záruky za uchádzača. 8.4.Podmienky zloženia zábezpeky: 8.4.1.Zloženie finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa 8.4.1.1.Prima banka Slovensko, a.s., pobočka Zvolen, číslo účtu 1226146015/5600, variabilný symbol 77777, špecifický symbol ................... (IČO uchádzača), IBAN: SK18 5600 0000 0012 2614 6015, BIC/SWIFT: KOMASK2X. Účet je úročený. 8.4.1.2.finančné prostriedky musia byť pripísané na účte verejného obstarávateľa najneskôr v deň uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 8.4.1.3.súčasťou ponuky uchádzača bude bankou potvrdený doklad avízo o splatnej a realizovanej platbe, o zložení požadovanej zábezpeky uchádzačom. Doklad uchádzač doloží ako originál alebo úradne overenú kópiu. 8.4.2.Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača sa riadi ustanoveniami § 313 až § 322 Obchodného zákonníka. Uchádzač predloží záručnú listinu, v ktorej banka písomne vyhlási, že uspokojí obstarávateľa za uchádzača do výšky zábezpeky. Záručná listina môže byť vystavená bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou. Záručná listina musí byť predložená v pôvodnom jazyku a súčasne úradne preložená do slovenského jazyka, okrem záručnej listiny v českom jazyku. Doba platnosti bankovej záruky môže byť v záručnej listine obmedzená do uplynutia lehoty viazanosti ponúk. V záručnej listine musí byť uvedené, že v prípade, ak verejnému obstarávateľovi (obstarávateľovi) lehoty neplynú v dôsledku § 138 ods. 12 až ods. 15 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, čoho dôsledkom môže byť predĺženie lehoty viazanosti, predlžuje sa doba platnosti bankovej záruky. 8.5.Podmienky vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky po uzavretí zmluvy: 8.5.1.vrátenie zložených finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa 8.5.1.1.Ak uchádzač zložil zábezpeku zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa bodu 8.4.1., verejný obstarávateľ ju vráti aj s úrokmi vo výške aktuálnej sadzby banke, kde bola zložená po odpočítaní bankových poplatkov, okrem prípadov, kedy zábezpeka prepadá v prospech obstarávateľa. 8.5.1.2.Zábezpeka bude uchádzačom uvoľnená najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy s úspešným uchádzačom. Úroky po odpočítaní bankových poplatkov budú vrátené do 30 dní od uzavretia zmluvy s úspešným uchádzačom. 8.5.2.Ak uchádzač zložil zábezpeku formou bankovej záruky, táto zanikne uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená (vrátane predĺženej lehoty v prípade, ak verejnému obstarávateľovi lehoty neplynú v dôsledku § 138 ods. 12 až 15 zákona o verejnom obstarávaní), ak veriteľ (verejný obstarávateľ) neoznámi banke písomne svoje nároky z bankovej záruky počas doby jej platnosti. 8.6.Podmienky vrátenia zábezpeky pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk: 8.6.1.Verejný obstarávateľ vráti uchádzačovi zábezpeku do 7 dní, ak 8.6.1.1.uchádzač nesplnil podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ ho vylúčil z verejného obstarávania a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, 8.6.1.2.vylúčil jeho ponuku pri vyhodnocovaní ponúk a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 8.6.2.Ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky, bezodkladne vráti zábezpeku uchádzačovi. 8.7.Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač podľa podmienok uvedených v bode 8.4. 8.8.V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk zábezpeka naďalej zabezpečuje viazanosť ponuky až do uplynutia predĺženej lehoty viazanosti ponúk. 8.9.Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v čase po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk do uplynutia lehoty viazanosti ponúk, t.j. počas plynutia lehoty viazanosti ponúk.